Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Restartujący się WHD 80


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

Restartujący się WHD 80

Po wymianie dekodera (którego nie zlecałam), trzymałam drugi, który po tygodniu sam się wyłącza i włącza kiedy tylko chce: co sekundę, co 3 minuty. Po rozmowie z konsultantem sprawdziłam, że mam wyłączoną opcję oszczędzania. Próbowałam też resetu do ustawień fabrycznych  - bezskutecznie, w czasie zamiany ustawień dekoder co najmniej 4 razy się restartował.. i się nie udało. 

Co robić? Znowu mi wymienią na jeszcze gorszy? Ile razy mogą tak wymieniać, czy jest jakiś limit, po którym mogę zrezygnować z umowy?

4 ODPOW. 4
Anonim

Nie dotyczy

Restartujący się WHD 80

@anonimka9Dekoder wymieniasz do skutku nie zawsze dostajesz nowy a po przeglądzie co do umowy nie ma możliwości rezygnacji chyba ze problem leży po stronie Orange ale w tym przypadku Nie.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

Restartujący się WHD 80

A po czyjej stronie leży problem? Mojej....

Zgłaszam problem z siecią mobilną... a przyjeżdżają i wymieniają dekoder... (i jeszcze twierdzą, że nigdy się nie psuje)... i zamiast dobrego (który działał) dają mi złoma.

Jestem ciekawa jak to jest prawnie rozwiązane.

Anonim

Nie dotyczy

Restartujący się WHD 80

A masz dowody co było zgłaszane przez ciebie ? I dlaczego nie radujesz podczas interwencji techników i dopuszczasz do wymiany dekodera ? 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Restartujący się WHD 80

Orange nie świadczy serwisu w domu klienta jeśli chodzi o sieć mobilną. Jak dekoder źle działa to zgłoś go do wymiany. Ale z siecią mobilną - trzeba samemu, ew kogoś poprosić o pomoc.