- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Restartujący się WHD 80
Po wymianie dekodera (którego nie zlecałam), trzymałam drugi, który po tygodniu sam się wyłącza i włącza kiedy tylko chce: co sekundę, co 3 minuty. Po rozmowie z konsultantem sprawdziłam, że mam wyłączoną opcję oszczędzania. Próbowałam też resetu do ustawień fabrycznych - bezskutecznie, w czasie zamiany ustawień dekoder co najmniej 4 razy się restartował.. i się nie udało.
Co robić? Znowu mi wymienią na jeszcze gorszy? Ile razy mogą tak wymieniać, czy jest jakiś limit, po którym mogę zrezygnować z umowy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Restartujący się WHD 80
@anonimka9Dekoder wymieniasz do skutku nie zawsze dostajesz nowy a po przeglądzie co do umowy nie ma możliwości rezygnacji chyba ze problem leży po stronie Orange ale w tym przypadku Nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Restartujący się WHD 80
A po czyjej stronie leży problem? Mojej....
Zgłaszam problem z siecią mobilną... a przyjeżdżają i wymieniają dekoder... (i jeszcze twierdzą, że nigdy się nie psuje)... i zamiast dobrego (który działał) dają mi złoma.
Jestem ciekawa jak to jest prawnie rozwiązane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Restartujący się WHD 80
A masz dowody co było zgłaszane przez ciebie ? I dlaczego nie radujesz podczas interwencji techników i dopuszczasz do wymiany dekodera ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś