Reklamacja


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Reklamacja

Witam, 

Oddałem telefon na gwarancję, telefon został oddany po ok miesiącu i stwierdzili, że skoro telefon wcześniej był wymieniany na nowy(gwarancja), to nie należy mi się gwarancja i obciążają mnie kosztami za przesłanie telefonu do naprawy 75 zł.

Ponadto chcieli mi wcisnąć kit, że nie zgadza się nr Imei, czy przyjmując gwarancję pracownik nie powinien tego sprawdzić.?

 

6 ODPOW. 6
Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Reklamacja

Owszem powinien sprawdzić IMEI. Nie daj robić się w "bambuko". Telefon do naprawy oddałeś w salonie Orange czy w punkcie producenta??


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Reklamacja

W punkcie Orange


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Reklamacja

Podacie adres e-mail do bióra obsługi orange.?

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Reklamacja

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Reklamacja

ps. Jak wymienili Ci telefon na nowy to wiadomo że masz inny IMEI niż na umowie. Raczej nie bawili się w przekopiowanie go do nowego telefonu. Telefon możesz naprawiać co miesiąc jeśli psuje się samoistnie - nie z Twojej winy i żadne ospłaty za transport telefonu do punktu serwisowego nie powinny być naliczane. Taka jest moja opinia.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5577
  • 19291
  • 187

Reklamacja


pablo_ck napisał(-a):

ps. Jak wymienili Ci telefon na nowy to wiadomo że masz inny IMEI niż na umowie. Raczej nie bawili się w przekopiowanie go do nowego telefonu. Telefon możesz naprawiać co miesiąc jeśli psuje się samoistnie - nie z Twojej winy i żadne ospłaty za transport telefonu do punktu serwisowego nie powinny być naliczane. Taka jest moja opinia.


Z tym, że nie wyobrażam sobie, żeby wymiana nie została udokumentowana jakimś protokołem... Jest on potrzebny zarówno dla klienta jak i dla Orange, żeby "stany magazynowe" się zgadzały.