- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja
Witam,
Oddałem telefon na gwarancję, telefon został oddany po ok miesiącu i stwierdzili, że skoro telefon wcześniej był wymieniany na nowy(gwarancja), to nie należy mi się gwarancja i obciążają mnie kosztami za przesłanie telefonu do naprawy 75 zł.
Ponadto chcieli mi wcisnąć kit, że nie zgadza się nr Imei, czy przyjmując gwarancję pracownik nie powinien tego sprawdzić.?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja
Owszem powinien sprawdzić IMEI. Nie daj robić się w "bambuko". Telefon do naprawy oddałeś w salonie Orange czy w punkcie producenta??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja
bok@orange.pl
Tutaj masz dokładnie opisane co i jak: http://www.orange.pl/kid,4004241517,id,4004238896,title,Uszkodzony-telefon-pierwsze-kroki,helparticl...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja
ps. Jak wymienili Ci telefon na nowy to wiadomo że masz inny IMEI niż na umowie. Raczej nie bawili się w przekopiowanie go do nowego telefonu. Telefon możesz naprawiać co miesiąc jeśli psuje się samoistnie - nie z Twojej winy i żadne ospłaty za transport telefonu do punktu serwisowego nie powinny być naliczane. Taka jest moja opinia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja
pablo_ck napisał(-a):ps. Jak wymienili Ci telefon na nowy to wiadomo że masz inny IMEI niż na umowie. Raczej nie bawili się w przekopiowanie go do nowego telefonu. Telefon możesz naprawiać co miesiąc jeśli psuje się samoistnie - nie z Twojej winy i żadne ospłaty za transport telefonu do punktu serwisowego nie powinny być naliczane. Taka jest moja opinia.
Z tym, że nie wyobrażam sobie, żeby wymiana nie została udokumentowana jakimś protokołem... Jest on potrzebny zarówno dla klienta jak i dla Orange, żeby "stany magazynowe" się zgadzały.