Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Reklamacja


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Reklamacja

Witam, 

Oddałem telefon na gwarancję, telefon został oddany po ok miesiącu i stwierdzili, że skoro telefon wcześniej był wymieniany na nowy(gwarancja), to nie należy mi się gwarancja i obciążają mnie kosztami za przesłanie telefonu do naprawy 75 zł.

Ponadto chcieli mi wcisnąć kit, że nie zgadza się nr Imei, czy przyjmując gwarancję pracownik nie powinien tego sprawdzić.?

 

6 ODPOW. 6
Anonim

Nie dotyczy

Reklamacja

Owszem powinien sprawdzić IMEI. Nie daj robić się w "bambuko". Telefon do naprawy oddałeś w salonie Orange czy w punkcie producenta??


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Reklamacja

W punkcie Orange


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Reklamacja

Podacie adres e-mail do bióra obsługi orange.?

Anonim

Nie dotyczy

Reklamacja

Anonim

Nie dotyczy

Reklamacja

ps. Jak wymienili Ci telefon na nowy to wiadomo że masz inny IMEI niż na umowie. Raczej nie bawili się w przekopiowanie go do nowego telefonu. Telefon możesz naprawiać co miesiąc jeśli psuje się samoistnie - nie z Twojej winy i żadne ospłaty za transport telefonu do punktu serwisowego nie powinny być naliczane. Taka jest moja opinia.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5492
  • 18343
  • 186

Reklamacja


pablo_ck napisał(-a):

ps. Jak wymienili Ci telefon na nowy to wiadomo że masz inny IMEI niż na umowie. Raczej nie bawili się w przekopiowanie go do nowego telefonu. Telefon możesz naprawiać co miesiąc jeśli psuje się samoistnie - nie z Twojej winy i żadne ospłaty za transport telefonu do punktu serwisowego nie powinny być naliczane. Taka jest moja opinia.


Z tym, że nie wyobrażam sobie, żeby wymiana nie została udokumentowana jakimś protokołem... Jest on potrzebny zarówno dla klienta jak i dla Orange, żeby "stany magazynowe" się zgadzały.