- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przekierowanie portów w MikroTik ATL LTE18 kit ATLGM&EG18-EA PoE
Witam Jak przekierować porty w tym modelu jak w temacie krok po kroku jestem niestety bardzo zielony? Jakie porty orange blokuje a jakie nie? chciałbym z poziomu fun box 3.0 dostać się do kamer?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Januszbba skoro z poziomu funboxa to po co Ci MikroTik?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Januszbbanapisał(-a)Witam Jak przekierować porty w tym modelu jak w temacie krok po kroku jestem niestety bardzo zielony? Jakie porty orange blokuje a jakie nie? chciałbym z poziomu fun box 3.0 dostać się do kamer?
https://wiki.mikrotik.com/wiki/Manual:IP/Firewall/NAT
Rozdział dotyczący "Destination NAT".
Jeszcze konkretniej, chodzi o ten fragment:
Port mapping/forwarding
If you would like to direct requests for a certain port to an internal machine (sometimes called opening a port, port mapping), you can do it like this:
/ip firewall nat add chain=dstnat dst-port=1234 action=dst-nat protocol=tcp to-address=192.168.1.1 to-port=1234
This rule translates to: when an incoming connection requests TCP port 1234, use the DST-NAT action and redirect it to local address 192.168.1.1 and the port 1234
Co w tłumaczeniu na polski mniej więcej tak by wyglądało:
Jeśli chciałbyś przekierować pakiety przychodzące na określony port do konkretnej maszyny w LAN (co czasem nazywane jest otwieraniem portu), to możesz to zrobić tak:
(nie kopiuję polecenia, bo jest oczywiście nieprzetłumaczalne)
Ta reguła przekłada się na: kiedy połączenie przychodzące zarząda portu TCP 1234, użyj akcji DST_NAT i przekieru je na adres lokalny 192.168.1.1, na port 1234
Orange nie blokuje połączeń wychodzących. Żadnych, chyba że podpadnie się pod CERT.