- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wifi
Witam
Mam problem z wifi modem funbox 2.0. Przynajmniej tak twierdzą konsultanci. Od ok 2tyg mam problem z podlaczonymi urzadzeniami ( telefony tablet telewizor ruter telefon stacjnonarny voip) polaczenia z wifi jest tylko wyskakuje komunikat problemy z polaczeniem na wszystkich urządzeniach jednoczesnie. Dzieje sie tak kilka jak nie kilkanascie razy dziennie. Konsultant twierdzi ze byly 4 przerwy w ciagu 2 tyg.
Problem byl na tyle duzy ze przez ok 2 dni nie mozna bylo wykonywac ani odbierac polaczen na tel stacjonarny.
Prosze o porade
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wifi
@Marcinek87 w pierwszej kolejności rozdziel sieci WiFi 2,4 GHz i 5 GHz. Do nazwy sieci WiFi 5 GHz dodaj np: "_5G" Nazwy sieci nie powinny zawierać spacji, a jak chcesz koniecznie użyć przerw, to spacje zastąp podkreślnikami "_".
Warto również szyfrowanie zmienić z WPA2/MIX, na WPA2/PSK. Następnie restart routera i ponowne podłączenie urządzeń przez WiFi.
Tu jeszcze trochę info w podobnym temacie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wifi
Cześć,
Brakuje mi info o usłudze. Typ, prędkość, czy urządzenia (i jakie) są dołączone po wifi czy po kablu? czy był robiony reset do ustawień fabrycznych? czemu nie można wykonywać połączeń i czy to VoIP czy zwykły numer podkładowy? Od czegoś trzeba zacząć...Może trzeba z poziomu modemu wyczyścić listę dodanych urządzeń po wifi i wgrać je od nowa? To pomaga, bo ona nie jest z gumy i czasem się zapełnia...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wifi
@agat13 temat z Kwietnia i autor już o nim zapomniał (może dawno problem rozwiązany) 🙃