- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wifi, Funbox 6
@Orzeł33mógł to być zbieg okoliczności i natrafiłeś na prace planowane. Czasami u mnie też są w tych godzinach 😉
Ważne że wszystko już działa 👍
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wifi, Funbox 6
@Pablo5 @Orzeł33 Wy chyba żartujecie? Prawda? Orange nie robi żadnych regularnych przerw w dostarczaniu usługi. Oczywiście ich stronka, portal logowania może nie działać i faktycznie prace techniczne robi się w weekend, w nocy, ale to nie ma nic wspólnego z samą usługą. Błagam, już nie piszcie takich uwag, bo jeszcze ktoś w to uwierzy:/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wifi, Funbox 6
@atlas_cudowsą takie sytuacje szczególnie w weekend w nocy z soboty na niedziele. Ja nie zartuje. Mam ponad 2 letnie doświadczenie z Orange Światłowód oraz z Funboxem 6 i w 100% zdarzają się takiej sytuacje. Jak pojawi się znów taka sytuacja u mnie w najbliższym czasie to napisze tutaj na forum w pracach planowanych 🙂
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wifi, Funbox 6
@Pablo5 Nikt nie odłącza internetu bez awarii. Wiesz ile firm działa 7/24? Po 23 pracownicy idą do domu wg twojej teorii? Ludziom przestaje działać TV ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wifi, Funbox 6
@Orzeł33napisał(-a)Właśnie samoistnie się naprawił, jak bedzie jeszcze raz taka sytuacja to zglosze awarie. Dzięki
Szkoda że nie zrobiłeś diagnostyki w apce. Wiedzielibyśmy coś konkretnego. Niestety FB6 nie pokazuje tak jednoznacznie jak FB3 czy problem dotyczy sygnału światłowodowego czy coś innego jest nie tak. A prace na sieci, owszem bywają, ale na pewno nie tak regularnie jak niektórzy sugerują. U mnie przykładem takich prac była wymiana uszkodzonej skrzynki - stali bywalcy wiedzą o czym piszę. To się normalnie nie zdarza, to jest formalnie awaria i jak najbardziej powinno być w takim trybie zgłaszane. Operator przecież laski nam nie robi że świadczy usługę zgodnie z umową, a w umowie nic o regularnych przerwach nie ma.
PS. OK, skoro jednocześnie były prace techniczne i nie dało się zrobić nic w apce, to faktycznie fatalny zbieg okoliczności. Ja bym w takim wypadku eskalował do infolinii telefonicznej - najgorsze co można zrobić to ignorować takie sytuacje; one się po prostu nie powinny zdarzać.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »