Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z wifi, Funbox 6


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2693
  • 11107
  • 107

Problem z wifi, Funbox 6

@Orzeł33mógł to być zbieg okoliczności i natrafiłeś na prace planowane. Czasami u mnie też są w tych godzinach 😉

Ważne że wszystko już działa 👍

Pozdrawiam 🙂


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 471
  • 1957
  • 11

Problem z wifi, Funbox 6

@Pablo5 @Orzeł33  Wy chyba żartujecie? Prawda? Orange nie robi żadnych regularnych przerw w dostarczaniu usługi. Oczywiście ich stronka, portal logowania może nie działać i faktycznie prace techniczne robi się w weekend, w nocy, ale to nie ma nic wspólnego z samą usługą. Błagam, już nie piszcie takich uwag, bo jeszcze ktoś w to uwierzy:/


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2693
  • 11107
  • 107

Problem z wifi, Funbox 6

@atlas_cudowsą takie sytuacje szczególnie w weekend w nocy z soboty na niedziele. Ja nie zartuje. Mam ponad 2 letnie doświadczenie z Orange Światłowód oraz z Funboxem 6 i w 100% zdarzają się takiej sytuacje. Jak pojawi się znów taka sytuacja u mnie w najbliższym czasie to napisze tutaj na forum w pracach planowanych 🙂

Pozdrawiam 🙂


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 471
  • 1957
  • 11

Problem z wifi, Funbox 6

@Pablo5 Nikt nie odłącza internetu bez awarii. Wiesz ile firm działa 7/24? Po 23 pracownicy idą do domu wg twojej teorii? Ludziom przestaje działać TV ?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6324
  • 25836
  • 216

Problem z wifi, Funbox 6


@Orzeł33napisał(-a)

Właśnie samoistnie się naprawił, jak bedzie jeszcze raz taka sytuacja to zglosze awarie. Dzięki 


Szkoda że nie zrobiłeś diagnostyki w apce. Wiedzielibyśmy coś konkretnego. Niestety FB6 nie pokazuje tak jednoznacznie jak FB3 czy problem dotyczy sygnału światłowodowego czy coś innego jest nie tak. A prace na sieci, owszem bywają, ale na pewno nie tak regularnie jak niektórzy sugerują. U mnie przykładem takich prac była wymiana uszkodzonej skrzynki - stali bywalcy wiedzą o czym piszę. To się normalnie nie zdarza, to jest formalnie awaria i jak najbardziej powinno być w takim trybie zgłaszane. Operator przecież laski nam nie robi że świadczy usługę zgodnie z umową, a w umowie nic o regularnych przerwach nie ma.

PS. OK, skoro jednocześnie były prace techniczne i nie dało się zrobić nic w apce, to faktycznie fatalny zbieg okoliczności. Ja bym w takim wypadku eskalował do infolinii telefonicznej - najgorsze co można zrobić to ignorować takie sytuacje; one się po prostu nie powinny zdarzać.