- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z rozłączaniem internetu światłowodowego na ułamek sekundy
Mam nadzieję że ktoś miał podobny problem i go rozwiązał, bądź zna sposób. Mianowicie - na internecie światłowodowym z Orange, zrywa mi połączenie na dosłownie ułamek sekundy (diody w tym czasie cały czas świecą się na zielono), odbieram telefony z poziomu komputera więc w momencie gdy to połączenie zerwie, to cały system się rozłącza i trzeba się logować od nowa. Dodam, że wymieniłem zarówno router (tak polecono mi przez doradcę technicznego, który rozwiązywał podobne problemy), jak i został wymieniony kabel od światłowodu. Na infolinii Orange, dostałem informację że z ich strony połączenie jest stabilne i że problem może leżeć po stronie komputera, więc proszę o jakieś pomysły od czego może to zależeć bo już brakuje rozwiązań.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z rozłączaniem internetu światłowodowego na ułamek sekundy
@ziutek11 Niewiele piszesz. Jak często się to zdarza? Czy komp podłączony jest po wifi czy po kablu eth?
To się dzieje tylko na kompie czy i na innych urządzeniach? W menu modemu weryfikowałeś długość sesji? Resetowałeś do fabryki modem? Masz zewnętrzny ONT czy z gniazda światłowodowego idzie patchcord światłowodowy do gniazda FTTH w modemie (wejście od spodu, zielone wtyczki)?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z rozłączaniem internetu światłowodowego na ułamek sekundy
Jeśli ruter nie sygnalizuje zerwania połączenia, to nie ma zerwania połączenia. Nie da się "zerwać połączenia na ułamek sekundy". Ponowne nawiązanie połączenia przez ruter po jego zerwaniu to kilka minut. Więc skoro coś ci się dzieje z połączeniem, to nie jest to połączenie z internetem, tylko z ruterem, po twojej stronie LAN. Przyjrzyj się tej części sieci uważnie i spróbuj zdiagnozować wymieniając elementy. Nie podałeś zbyt wielu szczegółów, a opis objawów też jest zdawkowy, więc bardzo trudno skierować Cię na jakieś sensowne tory. Jednak koledzy, którzy zgłaszali podobne objawy, najczęściej znajdowali albo uszkodzony kabelek eternetowy, albo felerny sterownik karty sieciowej w komputerze. Wiele różnych uszkodzeń może dawać takie objawy. Napisz coś więcej o tych objawach i o konfiguracji Twojej sieci, to może ktoś coś sensowniejszego podpowie.