- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem pieca Viessmann/ViCare Orange Funbox 6
@pawelkacu spróbuj na otwartej sieci bez hasła i na prostym 12345...
Jeśli masz manualny tryb ustawień sieci LAN w piecu, przypisz stałe IIP z FB z zakresu 192.168.1.x, z bramą 192.168.1.1 i z maską 255.255.255.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłaszany błąd sugeruje, że z połączeniem z siecią WiFi nie było problemu. Myślę że to raczej aplikacja głupieje, tak jak @atlas_cudow sugeruje - wtedy wystarczy zapomnieć na chwilę sieć FunBoxa na telefonie z którego konfigurujesz piec i powinno zatrybić.
Zgodnie z oficjalną dokumentacją inne poddane pomysły odradzam:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem pieca Viessmann/ViCare Orange Funbox 6
Aplikacje tego typu często głupieją i podają błędne informacje jeżeli nie mogą, w kolejnym kroku kreatora, połączyć się z konfigurowanym urządzeniem. Wystarczy mieć włączoną izolację klientów i konfiguracja się nie udaje. Stawiam, że hotspot z telefonu może mieć taką izolację w standardzie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem pieca Viessmann/ViCare Orange Funbox 6
To był złoty strzał. Zapomniałem hasła na telefonie i parowanie zadziałało. Dziękuję wszystkim za zaangażowanie, mogę już spać spokoje że nie zamarznę tej jesieni.
Dzięki! :))
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »