- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem co około 7-8 minut internet "przerywa się" na minutę
Dzień dobry
Od paru miesięcy a może nawet roku po wymianie routera z Livebox na Funbox 2.0 mam problem z internetem. Otóż na każdym z urządzeń co około 7-8 minut internet "przerywa się" na minutę. W czasie tego procesu wszystkie diody na routerze świecą się tak jak się świeciły, a na laptopie lub telefonie nie ma żadnej informacji o braku internetu. Skutkiem tego jest np. wyrzucenie z serwera w grze multiplayer bądź wideo np. na YouTube nie chce się załadować. Dodam jeszcze, że takie minutowe przerwy dzieją się praktycznie codziennie. Router był wymieniany, ale problem nadal występuje.
___________________
*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem co około 7-8 minut internet "przerywa się" na minutę
@rz_gazownik Czy przerwy odnotowujesz tylko na wifi czy i na kablu? Jeśli na obu mediach, zgłoś to na czacie, bo takie przerwy mogą być widoczne w systemie. jeśli tylko na wifi, polecam z poziomu menu rozdzielić sieci i zmienić kanał dla sieci 2,4GHz na sztywno na np 9 na testy
Warto zrobić analizę otoczenia sieciowego za pomocą WifiAnalyzera- apki na Androida.
Skoro modem był wymieniany i dzieje się tak samo, warto sprawdzić to na alternatywnym nadajniku wifi (ja bym pożyczył Access Pointa czy użył jakiegoś starego routera w tym trybie, aby zweryfikować stabilność działania na innym urządzeniu)
Warto, abyś wszedł w menu modemu i zrobił screena parametrów liniowych z zakładki DSL (Błędy, SNR)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem co około 7-8 minut internet "przerywa się" na minutę
@agat13 Odnotowuje przerwy na tym i na tym. Raz testowałem połączenie przewodowe. Przez jeden dzień działało normalnie, ale nazajutrz było tak samo jak z wi-fi. Jeśli chodzi o te błędy z zakładki DSL to patrz załącznik, ale nie jestem pewien czy o to Ci chodziło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem co około 7-8 minut internet "przerywa się" na minutę
@rz_gazownik Linia na pierwszy rzut oka wygląda ok. SNR wysoki, błędów jaka na 3 godziny 8 sztuk (ni dużo, ni mało, w zależności czy będą przyrastać) . Synchro 8/1.1 Mb/sek
Niby się nie ma czego czepić. Jak wygląda instalacja? Ile masz gniazdek i w jakim stanie? Jaki przewody w domu i czy ostatnio było coś robione przy instalacji? Sesji ani synchronizacji nie zrywa sądząc po świecących się na zielono diodach, więc problem może się generować na centrali. Zgłoszenie na czacie na stronie Orange powinno potwierdzić problem. Jeśli nie, napisz.
Warto może dla spokojności sumienia reset do fabryki zrobić i wtedy zerknąć na parametry liniowe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem co około 7-8 minut internet "przerywa się" na minutę
@agat13 Przy instalacji nic nie było robione. Jeszcze chciałbym powiedzieć, że taki sam problem występuje u moich dziadków mieszkających "za ścianą".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem co około 7-8 minut internet "przerywa się" na minutę
@rz_gazownik To już na 99% wina leży po stronie Centrali... Zgłaszaj uszkodzenie obu usług na raz ze wskazaniem problemu po stronie wyposażeń centralowych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem co około 7-8 minut internet "przerywa się" na minutę
@rz_gazownik rob zgloszenie https://www.orange.pl/view/kontakt wszystko wskazuje na awarie na linii