- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem - ciągłe rozłączanie
Dzień dobry
Posiadam router Funbox 2.0 i mam problem z internetem. Mianowicie od 2 tygodni codziennie na okres +/- 20 minut internet na kablu przerywa się na minutę i później wraca na minutkę i znowu zanika. Tak się dzieje przez wcześniej wspomniany okres po czym wraca do normalności, dopóki znowu nie zacznie się rozłączać. W czasie tych rozłączeń wszystkie diody na routerze świecą normalnie tak jak powinny a inni użytkownicy Wi-Fi mają stałe połączenie z internetem. Jest to dosyć uciążliwe m. in. w graniu, oglądaniu różnych rzeczy czy innych funkcji związanych ze stałym połączeniem internetowym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem - ciągłe rozłączanie
@_openda_ Znaczy tylko Tobie i na kablu przerywa? Był taki wątek, ale to usługa rwała Problem z internetem co około 7-8 minut internet "przerywa się" na minutę - Nasz Orange
Na szybko, to możesz przełaczyć na inny port w switchu modemu i ewentualnie jak to nie pomoże wrócić modem do ustawień fabrycznych (ustawienia netu pobierze sam w ciągu 5 minut po resecie)
Jeśli tylko TY po kablu masz problem, to może trzeba zweryfikować prace karty sieciowej w kompie? Na innym routerze na przykład...lub innym kablu sieciowym
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem - ciągłe rozłączanie
@_openda_ jesli nie pomoze przywrocenie urzadzenia do ustawien fabrycznych zrob zgloszenie https://www.orange.pl/view/kontakt