Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z internetem - ciągłe rozłączanie


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 4
  • 0

Problem z internetem - ciągłe rozłączanie

Dzień dobry
Posiadam router Funbox 2.0 i mam problem z internetem. Mianowicie od 2 tygodni codziennie na okres +/- 20 minut internet na kablu przerywa się na minutę i później wraca na minutkę i znowu zanika. Tak się dzieje przez wcześniej wspomniany okres po czym wraca do normalności, dopóki znowu nie zacznie się rozłączać. W czasie tych rozłączeń wszystkie diody na routerze świecą normalnie tak jak powinny a inni użytkownicy Wi-Fi mają stałe połączenie z internetem. Jest to dosyć uciążliwe m. in. w graniu, oglądaniu różnych rzeczy czy innych funkcji związanych ze stałym połączeniem internetowym.

2 ODPOW. 2

Poziom 37, Guru **
  • 8913
  • 30574
  • 393

Problem z internetem - ciągłe rozłączanie

@_openda_  Znaczy tylko Tobie i na kablu przerywa? Był taki wątek, ale to usługa rwała Problem z internetem co około 7-8 minut internet "przerywa się" na minutę - Nasz Orange

Na szybko, to możesz przełaczyć na inny port w switchu modemu i ewentualnie jak to nie pomoże wrócić modem do ustawień fabrycznych (ustawienia netu pobierze sam w ciągu 5 minut po resecie)

Jeśli tylko TY po kablu masz problem, to może trzeba zweryfikować prace karty sieciowej w kompie? Na innym routerze na przykład...lub innym kablu sieciowym

 


Poziom 36, Guru *
  • 2579
  • 6832
  • 189

Problem z internetem - ciągłe rozłączanie

@_openda_ jesli nie pomoze przywrocenie urzadzenia do ustawien fabrycznych zrob zgloszenie https://www.orange.pl/view/kontakt