- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z WIFI.
Od 2 lat jestem posiadaczem Funbox'a 1.0. Przez ostatnie kilka tygodni mam problemy z siecią WIFI. Jakoś jest bardzo słaba, mimo, że posiadam prędkość na poziomie 80 mb/s to moc z jaką sieć dochodzi do urządzen waha się miedzy 1, a 5, 6 czasem może 8, gdzie normalnie zawsze "ściągało" po 20 do 30 mb/s. Połączenie jest bardzo niestabilne w przeciągu kilku sekund prędkośc potrafi kilukrotnie wejść na poziom 5 mb/s by nastepnie spaść na 1,2.
Kanały zmieniałem, sprawdzałem ilość sieci w okolicy i tu nie ma prawa być problemu, bo mieszkam w niewielkiem miejscowości, a ilość sieci w najbliższym zasięgu sprawdzajac przez analizator wynosiła dokładnie 2, wraz z moim.
Przez kabel prędkość jest wysoka tzn. około 50 mb/s i bardzo stabilna.
Doszło już do tego, że nawet modem został wymieniony i co ciekawe.... przez 3 dni było dobrze, nastepnie znowu spadek.
Nawet urzadzenie położone obok modemu także potrafiło wyciągnąć momentami tylko 1 mb/s. Nie mam pojęcia co mogę dalej z tym zrobić. 😞
Jako osoba, która często pracuje przez internet, a sytuacja ta bardzo wydłuża mój czas pracy, mam po prostu tego dosyć. Nie wspominając, ze jako gracz online jestem pozbawiony miłej, stabilnej rozgrywki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z WIFI.
@DamiaN_17 problem masz na różnych urządzeniach, czy tylko jednym łączącym się po WiFi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z WIFI.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z WIFI.
Oczywiście na wszystkich urzadzeniach.
Komputer, laptop, PS4, komórka...
I w jaki sposób ta aplikacja działa i miałaby mi pomóc?
Dodaje zdjęcie z przykładowego dnia, gdzie robiłem test urządzeniem przyłożonym dosłownie do modemu. Tak to wygląda niestety.