- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Routerem
Witam. Mam problem z moim routerem TP-Link W8970. 3 tygodnie temu podnosili u mnie prędkość z 50 do 80mb/s. I tydzień po tym mój router przestał odbierać internet.Próbowałem wszystko, nawet kupiliśmy 2 routery i też nie działały. Rozumiem, że jakaś awaria na dzień lub 2 ale nie na tydzień. Zadzwoniłem po technika i musiałem czekać kolejny tydzień bo jechał z Katowic pomimo że obok siebie mam 20 oddziałów Orange. Jak przyjechał to sam nie wiedział o co chodzi. Dał nam FunBox'a 2.0 i nagle zaczął działać.Ale jak zamontował tego FunBox'a to internet zwolnił nie mal trzykrotnie. Jak w tamtym routerze miałem 50-60 pingu to teraz mam 85 i cały czas skacze do ponad 1000 pingu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Routerem
Co masz na myśli piszac ze podnieśli prędkość z 50 do 80? Co było u Ciebie robione?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Routerem
Właśnie tego nie wiem co było robione. tylko nam przyszedł list z tą informacją i technik też potwierdził
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Routerem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Routerem
@Anonim Została u Ciebie zrobiona migracja z ADSL(do 20Mb/s) do VDSL(do 80Mb/s). Generalnie powinno być tak, że w przypadku gdy system nie wykryje modemu VDSL, to ustawia się w ADSL i możesz odebrać sobie Funboxa 2.0 od Orange.
Tutaj tak się nie stało. Ty masz TP-Linka, który obsługuje ADSL i on już nie zadziała.
Jeżeli masz kilka gniazdek w domu, to VDSL będzie źle działał. O tym już autorzy procesu zapewne nie pomyśleli 🙂
Podejrzyj w Funboxie synchronizację i błędy. Jeżeli jest kiepsko to nic innego, tylko wezwać technika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Routerem
Przepraszam za moją nie obecność ale znowu nie miałem internetu.
Więc proszę mi wytłumaczyć dlaczego router TP-Link Archer C1200 z VDSL nie mógł też się połączyć.Poza tym w domu mam 2 gniazdka z czego jedno tylko działa,a drugie zostało odłączone
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś