- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, moj problem wyglada nastepujaco. Posiadam od dluzszego czasu router airbox z nielimitowanym pakietem danych lte. Od jakiegos czasu gdzie router by nie lezal jest na nim pelny zasieg a speedtesty wykazuja okolo 3mb/s downloadu oraz 0 mb/s uploadu. Podkresle ze dzieje sie tak od jakiego czasu i nastepuje wyrywkowo. Jakies pomysly? Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
MichalRyt napisał(-a):Czyli jednak zalezy to od godziny uzywania i przeciazenia sieci. Mam identyczne wyniki jak kolega wyzej, upload 0.17 mb/s. Myslicie ze mozna to poprawic zmieniajac urzadzenie o lepszym odbiorze?
Wątpię. Poczekajmy na wygaśnięcie darmowych bonusów za rejestrację numerów lub rozbudowę sieci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z LTE i Airboxem
MichalRyt napisał(-a):Witam, moj problem wyglada nastepujaco. Posiadam od dluzszego czasu router airbox z nielimitowanym pakietem danych lte. Od jakiegos czasu gdzie router by nie lezal jest na nim pelny zasieg a speedtesty wykazuja okolo 3mb/s downloadu oraz 0 mb/s uploadu. Podkresle ze dzieje sie tak od jakiego czasu i nastepuje wyrywkowo. Jakies pomysly? Pozdrawiam
Z tego, co kojarzę, nie ma no limit w LTE. Po wykorzystaniu określonej ilości GB szybkość transferu jest ograniczana. Sprawdź co masz w umowie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z LTE i Airboxem
Owszem nie jest nielimitowany. Jednakze nie jest to glownym problemem bo pakiet caly czas mam a tak jak napisalem dzieje sie to wyrywkowo na kilka godzin. Z reguly jest tak ze gdy uzywam internetu po np 2-3 godzinach pobieranie i wysylanie spada tak jak wspomnialem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z LTE i Airboxem
MichalRyt napisał(-a):Owszem nie jest nielimitowany. Jednakze nie jest to glownym problemem bo pakiet caly czas mam a tak jak napisalem dzieje sie to wyrywkowo na kilka godzin. Z reguly jest tak ze gdy uzywam internetu po np 2-3 godzinach pobieranie i wysylanie spada tak jak wspomnialem
Nie znam tego urządzenia, ale zwykle pomaga reset / przywrócenie ustawień fabrycznych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z LTE i Airboxem
Witam @MichalRyt,
Musiałbyś sprawdzić jak wygląda sprawa z zasięgiem na innym urządzeniu z Orange. Powodów może być kilka...
- włączyło się ograniczenie (lejek)
- przeciążony BTS
- zakłócenia
Co można spróbować zrobić...
- przywrócić router do ustawień fabrycznych
- zrobić diagnostykę sieci/połączenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z LTE i Airboxem
Przerabialem to, reset pomaga na kolejne 2-3 godzine i znowu dzieje sie to samo. Najdziwniejsze jest to ze zasieg na urzadzeniu jest pelny a pobieranie 3mb/s i pobieranie 0mb/s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z LTE i Airboxem
Na to jeszcze nie wpadlem. Zaraz sprawdze na smatphonie jak to dziala. Powiedz cos wiecej o tym ograniczeniu? Mozna jakos to wylaczyc?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z LTE i Airboxem
Pełen zasięg nie ma wpływu na jakość transferu. Stawiam na przeciążony BTS. Sprawdź jeszcze czy router nia zafixował się na 3G...
"Lejek" ograniczenie transferu do kilku kilo/mega bitów/bajtów (zależne od rodzaju oferty) po wykorzystaniu pakietu podstawowego w LTE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z LTE i Airboxem
MichalRyt napisał(-a):Przerabialem to, reset pomaga na kolejne 2-3 godzine i znowu dzieje sie to samo. Najdziwniejsze jest to ze zasieg na urzadzeniu jest pelny a pobieranie 3mb/s i pobieranie 0mb/s
Rozumiem, że z airboxa rozgłaszasz WiFi. Na innych urządzeniach jest tak samo ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z LTE i Airboxem
Tak na innych urzadzeniach jest identycznie. Nawet gdy podlaczam router przez usb predkosc jest identyczna. Nie przelaczyl sie rowniez na 3g. Ciagle jest Lte pelny zasieg
- « Poprzedni
- Następny »