- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Smart Wi-Fi Box + Funbox 2.0
Korzystam z pakietu Orange Love i modemu Orange Funbox 2.0. Zamówiłem ostatnio urządzenie Smart Wi-Fi Box. Niestety o ile Smart Wi-Fi Box połączył się z Funboxem i ma akceptowalny zasięg, to występuje problem z jego działaniem. Gdy jakiś smartfon się z nim połączy to po jakimś czasie gdy znajdę się w zasięgu Funboxa urządzenia łączą się z routerem ale internet nie działa - konieczne jest wyłączenie Wi-Fi i ponowne nawiązanie połączenia - tym samym urządzenie jest dla mnie bezużyteczne. Czy Ktoś wie w jaki sposób można rozwiązać ten problem? Dodam, że SSID dla obu urządzeń jest identyczny i póki co mam rozdzieloną sieć 2,4 i 5 GHz na Funboxie, gdyż nie chcę ponownie łączyć z siecią innych urządzeń, jeśli Smart Wi-Fi nie działa prawidłowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Smart Wi-Fi Box + Funbox 2.0
@Marcin_M witaj proponuję spróbować połączone(2,4 i 5 GHz razem nie rozdzielać powinno być lepiej
masz link może tez coś nie tak skonfigurowane jest https://www.orange.pl/omnibook/smart-wifi-box#dla-klienta#brak#jak-zalogowac-sie-do-smart-wi-fi-box
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Smart Wi-Fi Box + Funbox 2.0
@Citi2017 dziękuję za radę ale chciałbym z tej propozycji skorzystać tylko wtedy gdy będę miał pewność, że wtedy rzeczywiście będzie działać automatyczne przełączanie pomiędzy urządzeniami i internet będzie dostępny bez konieczności rozłączania urządzeń z siecią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Smart Wi-Fi Box + Funbox 2.0
Nie wiem jak działa to urządzenie (powinno jak AP'ek), ale chyba nawet kiedyś czytałem, że przy konfiguracji wymagają połączenia SSID 2.4 i 5GHz, by to dobrze grało ze sobą. Dlatego bez testu czy zda to egzamin raczej się nie dowiesz @Marcin_M czy będzie to działało. Teoretycznie, przy połączeniu częstotliwości i wspólnym SSID nie powinno Ci gubić sieci, tylko samo będzie przełączać do bliższego źródła sygnału.
Nawet chyba moja siostra to u siebie ma, żeby jej TV bezprzewodowo odbierał w drugim pokoju, tylko połączony dekoder ma kablowo z tym ustrojstwem, a samo urządzenie bezprzewodowo sygnał łapie z FunBox'a 3.0, sieci na pewno ma połączone i nigdy nic się nie skarżyła, że jej nie działa, nawet nigdy u niej tego nie sprawdzałem, więc chyba działa. 🙂
edit:
Masz nawet filmik na YT @Marcin_M z ładną Panią 😄
A przy filmiku z Funboxem 3.0 w tej minucie od której wkleiłem, jest nawet wzmianka, że trzeba połączyć sieci, czyli dobrze pamiętałem. Już wiem, czytałem chyba instrukcję kiedyś, jak ktoś wstawił recenzję tego urządzenia:
Co nie zmienia faktu, że według mnie, powinno to też działać przy rozdzielonych SSID i nie wiem dlaczego jak się połączy u Ciebie z routerem, jak przedtem byłeś połączony z Wifi Boxem, to nie masz połączenia z internetem. Też może to być jakiś bug oprogramowania.
Dlatego najlepiej to przetestuj to, na połączonych częstotliwościach, może będzie lepiej. Jak nie, to po prostu to zwróć albo zgłoś, może jest to dla nich znany problem i pracują nad softem, by to poprawić. Może z tego tytułu uda też wyrwać Ci się bonifikatę, że urządzenie nie działa jak powinno, może będą Ci to odliczać od faktury w miesiącu. Musi tylko jedynie sprawdzić, czy na połączonych częstotliwościach masz to samo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Smart Wi-Fi Box + Funbox 2.0
Dziękuję za radę. Niestety po połączeniu sieci i przywróceniu Funboxa do ustawień fabrycznych w dalszym ciągu występuje problem z działaniem internetu przy zmianie połączenia z Funboxa na Smart Wi-fi Box.
Ne telefonie pojawia się komunikat ERR_Connection_Timed_Out.
Najdziwniejsze, że gdy testowałem to rozwiązanie z innym "nowym" Funboxem to wszystko zadziałało prawidłowo.
Moja wersja oprogramowania SG10_sip-pl-6.2.19.17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Smart Wi-Fi Box + Funbox 2.0
Cześć,
Trzeba powiedzieć jasno: FB2 nie ma opcji SMART, a SWB działa jak zwykły, niezależny Access Point, stąd konieczność przełączania sieci