- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Dawno już temu postawiłem sobie serwer z kolega do hostingu i musieliśmy otworzyć parę portów które były nam potrzebne do hostingu. Z jakiś tydzień temu większość portów przestała pokazywać się jako otwarta a a tylko nieliczne porty były pokazywane że są otwarte takie jak 80, 443 i 3306 sprawdzałem to za pomocą strony portchecker.co Pomimo to że na Funboxe 3 reszta portów powinny być otwarte bo nie wskazuje to na żadne problemu na routerze to na stronie są pozamykane i nie wiemy dlaczego. Wczoraj siedziałem 3h na tym nic nie mogłem znaleźć aż w końcu się poddałem więc pisze teraz na forum może tu ktoś zdoła mi pomóc.
(tutaj wszystkie porty które powinny działać a działaj tylko nieliczne
3306 open / 80 open / 443 open / 22 closed / 21 closed / 25565 closed / 8081 closed / 9600 closed / 4380 closed / 27036 closed / 25567 closed / 30120 closed / 40120 closed)
Na załączniku wszytkie porty które powinny być otwarte a nie są.
Liczę na szybką i skuteczną pomoc
____________
* W temacie doprecyzowałem etykiety - Wiktor
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@johnny1387 Otwarty, w sensie widoczny z zewnątrz, będzie jak uruchomisz aplikację lub usługę, która zacznie nasłuchiwać na danym porcie. Musi istnieć uruchomiony proces który będzie zajmował ten konkretny port.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Port forwarding nie działa
Usługi na serwerze na tych portach oczywiście nasłuchują? Zapora na serwerze przepuszcza ruch przychodzący?
PS. Napisz na jakim systemie jest uruchomiony ten serwer do hostingu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Port forwarding nie działa
Usługi powinny nasłuchiwać jak i wysyłać ale ruch nie przechodzi z wewnątrz na zewnątrz i odwrotnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Port forwarding nie działa
@johnny1387napisał(-a)Usługi powinny nasłuchiwać jak i wysyłać ale ruch nie przechodzi z wewnątrz na zewnątrz i odwrotnie
Oczywiście, że powinny. Pytanie czy sprawdziłeś od strony serwera czy wszystko jest w porządku:
- czy usługa rzeczywiście działa na danym porcie (netstat, połączenie z sieci lokalnej)
- czy ruch przychodzi z zewnątrz (tcpdump, wireshark)
- czy firewall przepuszcza ruch przychodzący i/lub wychodzący (iptables, zapora systemu windows)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Port forwarding nie działa
nie za bardzo ogarniam wiresharka ale jak próbowałem sprawdzić chyba ruch na porcie np 40120 to pokazuje sie coś takiego
A na porcie 80 coś takiego
czy to coś panu mówi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Port forwarding nie działa
@johnny1387 Jak widzisz ruch przychodzi czyli przekierowania działają bo i dlaczego miałoby być inaczej. Zapora Windows zachowuje się różnie w zależności od wersji systemu i wpisów w rejestrze. Na Windows 10 przy braku reguły dopuszczającej, istnieniu reguły blokującej lub braku działającej usługi na danym porcie wykonuje drop a nie reject czyli po prostu nie odpowiada (u Ciebie jest odpowiedź). Strzelam, że wyłączyłeś zaporę i nie uruchomiłeś nic korzystającego z tego portu. Sprawdź w cmd, zmieniając numer portu:
netstat -an | find "3389"
TCP 0.0.0.0:3389 0.0.0.0:0 LISTENING TCP [::]:3389 [::]:0 LISTENING UDP 0.0.0.0:3389 *:* UDP [::]:3389 *:*
I pisz, proszę, na "Ty".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Port forwarding nie działa
@Samotnick sprawdziłem w cmd dla testu port 80 i 445 i dostałem informacje zwrotna ale już na przykład portu 40120 nic a raczej powinienem coś mieć bo powinien być otwarty
________________
* Usunąłem grafikę na życzenie autora posta – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@johnny1387 Otwarty, w sensie widoczny z zewnątrz, będzie jak uruchomisz aplikację lub usługę, która zacznie nasłuchiwać na danym porcie. Musi istnieć uruchomiony proces który będzie zajmował ten konkretny port.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Port forwarding nie działa
@Samotnick tej informacji mi brakowało szkoda że nikt tego wcześniej nie mówił teraz wszystko mi się rozjaśniło i faktycznie przed włączeniem programu/usługi port był zamknięty ale po uruchomieniu pokazuje się na otwarty i na cmd również widać że nasłuchuje taka mała drobnostka dzięki wielkie za pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Port forwarding nie działa
@johnny1387 Jak chcesz coś szybko uruchomić na danym porcie aby sprawdzić reguły firewalla to polecam https://iperf.fr/iperf-download.php#windows
.\iperf -s -p <numerportu>