Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Płace za 10mb mam 1mb.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Płace za 10mb mam 1mb.

Cześć, dosłownie tak jak w temacie. Niestety jest to spowodowane przez to że mieszkam na wsi i sa słabe linie. Jestem zielony jeśli o te rzeczy chodzi i tak mi powiedziano 2 lata temu. Ale juz technologie są lepsze i jestem w orange kilka dobrych lat więc proste pytanie, co mogę zrobić by mieć lepszy internet lub co orange może zrobić ?

11 ODPOW. 11

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Płace za 10mb mam 1mb.

Jeżeli Twoja prędkość spada do 1Mb albo poniżej zgłaszaj reklamację...

Anonim

Nie dotyczy

Płace za 10mb mam 1mb.


raster22 napisał(-a):

Cześć, dosłownie tak jak w temacie. Niestety jest to spowodowane przez to że mieszkam na wsi i sa słabe linie. Jestem zielony jeśli o te rzeczy chodzi i tak mi powiedziano 2 lata temu. Ale juz technologie są lepsze i jestem w orange kilka dobrych lat więc proste pytanie, co mogę zrobić by mieć lepszy internet lub co orange może zrobić ?


Jak daleko masz do centrali i ile lat ma twoja linia ?

Anonim

Nie dotyczy

Płace za 10mb mam 1mb.

@raster22 a jak jest z LTE w Twoim miejscu zamieszkania. Może warto zastanowić się nad LTE domowy w Orange? Być może masz bardzo daleko do centrali, w ziemi leżą leciwe kable i ....... musztarda po obiedzie. Pozdrawiam.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Płace za 10mb mam 1mb.

Już raz o tym mówiłem i nic nie zrobili ? Co mogą zrobić ? a żeby było śmieszniej to przy przedłużaniu umowy proponowali jeszcze więcej mb 😉

 

2.Szczerze to nie wiem, jak to mogę sprawdzić ? Linia tzn ile mam w orange ? ok 9-10lat.

 

3.Na czym polega darmowy LTE ?

Anonim

Nie dotyczy

Płace za 10mb mam 1mb.

Anonim

Nie dotyczy

Płace za 10mb mam 1mb.