- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć,
Mam Orange światłowód 1gb/s od jakiegoś czasu i w związku z tym dostałem też funboxa 6.0 (po małej walce ale jednak). Od tamtej pory zacząłem mieć problem z przerywaniem internetu - kiedy grałem na ps4 nagle dostawałem informacje, że kabel ethernet odłączony i po sekundzie informacja, że już podłączony. I oczywiście wywalało mnie z gier. Myślałem, że to problem ze starym ps4 ale niedawno kupiłem ps5 i mam to samo. Próbowałem najpierw naprawić to po stronie ps5, wymienić kable na nowsze itd ale nic nie poskutkowało. Kupiłem sobie nowy router ASUS RT-AX58U ale myślałem, że wystarczy odpiąć funboxa i podpiąć nowy (zupełnie nie znam się na tych rzeczach) ale okazało się, że pod nowy router nie ma nawet gdzie podpiąć kabel od światłowodu. Wobec tego, podpiąłem funboxa 6 do nowego routera ale nie zdało to egzaminu. Dowiedziałem się o czymś takim jak ONT, nigdy wcześniej o tym nie słyszałem. Po rozmowie z konsultantem udało mi się wymusić wizytę techników na jutro ale była to naprawdę trudna rozmowa. Teraz mam do was pytanie bo widzę, że temat ONT w Orange ma wiele wątków - co muszę powiedzieć technikom, żeby zamontowali mi ONT i nie wymawiali się od tego? Nie mogę użyć argumentu o niepodpisaniu umowy bo na to już za późno. Proszę o radę dobrzy ludzie 😅
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@MSzramka moi poprzednicy już podali dwa argumenty. Inne miejsce docelowe i lepszy specjalistyczny router... Możesz też powiedzieć, że w tym miejscu masz słaby zasięg wifi w lokalu i musisz to zmienić. Montaż trwa tyle ile przepięcie kabli plus rejestracja w systemie ( to właśnie jedna niewiadoma). Pamiętaj, że wizyta technika na Twoje żądanie kosztuje tyle ile asysta techniczna - 129zł
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij