Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

ONT na aktywnej umowie

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 26
  • 0

ONT na aktywnej umowie

Cześć,

Mam Orange światłowód 1gb/s od jakiegoś czasu i w związku z tym dostałem też funboxa 6.0 (po małej walce ale jednak). Od tamtej pory zacząłem mieć problem z przerywaniem internetu - kiedy grałem na ps4 nagle dostawałem informacje, że kabel ethernet odłączony i po sekundzie informacja, że już podłączony. I oczywiście wywalało mnie z gier. Myślałem, że to problem ze starym ps4 ale niedawno kupiłem ps5 i mam to samo. Próbowałem najpierw naprawić to po stronie ps5, wymienić kable na nowsze itd ale nic nie poskutkowało. Kupiłem sobie nowy router ASUS RT-AX58U ale myślałem, że wystarczy odpiąć funboxa i podpiąć nowy (zupełnie nie znam się na tych rzeczach) ale okazało się, że pod nowy router nie ma nawet gdzie podpiąć kabel od światłowodu. Wobec tego, podpiąłem funboxa 6 do nowego routera ale nie zdało to egzaminu. Dowiedziałem się o czymś takim jak ONT, nigdy wcześniej o tym nie słyszałem. Po rozmowie z konsultantem udało mi się wymusić wizytę techników na jutro ale była to naprawdę trudna rozmowa. Teraz mam do was pytanie bo widzę, że temat ONT w Orange ma wiele wątków - co muszę powiedzieć technikom, żeby zamontowali mi ONT i nie wymawiali się od tego? Nie mogę użyć argumentu o niepodpisaniu umowy bo na to już za późno. Proszę o radę dobrzy ludzie 😅

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12923
  • 53104
  • 616

ONT na aktywnej umowie