06-08-2018
17:35
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-08-2018
17:35
Nie mogę zalogować się do Neostrady
Witam. Mam problem z Neostradą, otóż na ruterze świeca się wszystkie ikony oprócz "@" przez co nie mam internetu. Po wejściu na stronę 192.168.1.1 i wpisaniu nazwy użytkownika i hasła wyskakuje komunikat że trwa łączenie z internetem ale nic się nie dzieje. Nie wiem więc co zrobić aby połączyć się z Neostradą.
Etykiety:
4 ODPOW. 4
06-08-2018
17:48
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-08-2018
17:48
Nie mogę zalogować się do Neostrady
06-08-2018
18:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-08-2018
18:10
Nie mogę zalogować się do Neostrady
Zresetowałam ruter ale nadal przy logowaniu wyskakuje komunikat "trwa łączenie" j nic więcej się nie dzieje.. A może muszę odczekać np 15 minut, czyli dłuższy czas aż się połączy? Co mogę jeszcze zrobić aby to naprawić?
06-08-2018
18:12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-08-2018
18:12
Nie mogę zalogować się do Neostrady
Napisz na czacie http://orange.pl/kontakt i poproś doradcę by sprawdził czy od zaplecza wszystko jest ok.
07-08-2018
19:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-08-2018
19:58
Nie mogę zalogować się do Neostrady
@Anonim Możesz spróbować odzyskać hasło do Neostrady .Jeżeli to nie poskutkuje, to zgłoś uszkodzenie. Może być potrzebna interwencja technika.
________________
* Usunięto nieaktywny link do video – moderator Michał