- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Od miesiąca(umowa z Orange od roku) mam problem z modemem FunBox 2.0 - urządzenie bardzo się nagrzewa.
Wielokrotnie, przez to, odłącza się od sieci i sam się restartuje.
Jest to ewidentnie wina urządzenia ponieważ mam informację że po stronie operatora Orange jest wszystko w porządku i sygnał jest nadawany.
Proszę o informację czy jest możliwość wymiany urządzenia?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawa rozwiązana, konsultant z orange zlecił technikowi wymianę modemu na nowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Modem FunBox 2.0 przegrzewa się
Zadzwoń na infolinie 510 100 100 albo napisz na czacie dział wsparcia i poproś o wymianę modemu bo się resetuje i wyłącza i zrobią zgłoszenie i na podstawie zgłoszenia w salonie wymienią ci sprzęt na nowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Modem FunBox 2.0 przegrzewa się
Dzięki za info,
już dzwoniłem to dostałem informację że za wizytę technika inkasują 129 zł
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawa rozwiązana, konsultant z orange zlecił technikowi wymianę modemu na nowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Modem FunBox 2.0 przegrzewa się
Jakie 129 zł ? Pakujesz modem do pudełka zasilacz itp co było w komplecie i zanosisz do salonu i wydają nowy na podstawie zgłoszenia i tyle i podpinasz tak jak było żadnej filozofii w tym nie ma .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Modem FunBox 2.0 przegrzewa się
@gregorio990 Jeżeli użytkownik widzi, że modem jest uszkodzony, nie chce go samemu wymienić i chce przyjazdu technika w tej sprawie to wtedy jest opłata. Gdy @Rafman36 dokona samodzielnie wymiany, to nie ma opłaty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Modem FunBox 2.0 przegrzewa się
Dokładnie,rozmawiałem z konsultantem,wymienią modem na nowy w salonie bez opłat.