- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wczoraj zakupiłem usługę 4G LTE na domowy internet. Obecnie nie widzę tej usługi w swoim panelu użytkownika. Na routerze jest napisane - SIM unlocked. Authentication succeeded. Internet status: Disconnected. Router - tp-link TL-MR100.
Jak mogę zobaczyć usługę domowego internetu w moim panelu użytkownika i dlaczego internet nie działa?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Musiałem jeszcze raz pójść do salonu. Tam aktywowano usługę. Aktywacja nie nastąpiła сo od razu, ponieważ wystąpiły problemy z numerem PESEL, ponieważ go nie miałem, gdy zakładałem kartę SIM do telefonu. Dziękuję wszystkim za porady. Powodzenia!.
Po wykonaniu jakichś działań na moim koncie mam problemy z aplikacją i stroną orange.pl.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój router. Nie działa internet 4G.
Tutaj masz instrukcje. W angielskiej wersji PDFa masz rozdział Create a Connection Profile, zweryfikuj.
Napisz jakie diody i na jaki kolor świecą się na urządzeniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój router. Nie działa internet 4G.
@postnov gdzie umowa była podpisywana: salon, czy przez internet?
Jeżeli przez internet j nie było wyrażonej zgody na świadczenie usługi od razu, tylko po upływie 14 dni, to dopiero wtedy będzie aktywowana usługa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój router. Nie działa internet 4G.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój router. Nie działa internet 4G.
Podpisałem umowę w salonie. W umowie znajduje się informacja, że świadczenie usługi rozpocznie się w ciągu maksymalnie 14 dni.
Może w tym tkwi problem. Chociaż mówili, że będzie działać już następnego dnia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój router. Nie działa internet 4G.
Karta SIM jest poprawnie włożona, wprowadziłem kod PIN, karta SIM jest odblokowana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój router. Nie działa internet 4G.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój router. Nie działa internet 4G.
Włożyłem kartę SIM do telefonu, internet nie działa, przy próbie wykonania połączenia, na przykład do poczty głosowej, pokazuje komunikat, że nie jest zarejestrowany w sieci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój router. Nie działa internet 4G.
@postnov dobrze by było zweryfikować uruchomienie usługi oraz numer karty SIM na infolinii i w umowie. Może wystarczy na infolinii poprosić konsultanta o aktywację usługi. Coś może się przycięło i trzeba ręcznie ruszyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Musiałem jeszcze raz pójść do salonu. Tam aktywowano usługę. Aktywacja nie nastąpiła сo od razu, ponieważ wystąpiły problemy z numerem PESEL, ponieważ go nie miałem, gdy zakładałem kartę SIM do telefonu. Dziękuję wszystkim za porady. Powodzenia!.
Po wykonaniu jakichś działań na moim koncie mam problemy z aplikacją i stroną orange.pl.