- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox Fun 2.0 - ciągłe miganie niebieskiej diody
Witam,
Od trzech dni borykam się z ciągle migającą diodą. Dostałem router pod koniec sierpnia, w tym tygodniu od niedzieli do dzisiaj miga niebieska dioda.
Wczoraj wymieniłem router z tego powodu i dalej jest to samo, miga niebieska dioda a na każdym podłączonym urządzeniu wyskakuje komunikat, że router nie będzie działał 10 minut. Oczywiście NIC się nie dzieje, internet działa a router jak świecił tak świeci dalej. Jest to uciążliwe, gdyż wyskakuje nawet na TV ze smartem i jest problem z wyłączeniem komunikatu.
Ile razy będę wymieniał router na ten sam? Do kogo mam się zgłosić wreszcie by ktoś to naprawił? Internet mam od końca sierpnia a od początku jest z nim więcej problemów niż pożytku, wiecznie jakieś problemy.
Każda pomoc się będzie liczyć.
Pozdrawiam i dzięki!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox Fun 2.0 - ciągłe miganie niebieskiej diody
@ThreeDog Niebieska dioda oznacza aktualizację. To, że jeden robi w nieskończoność to dziwne, ale dwa?? To nieprawdopodobne, chyba, że sa z tej samej partii/ dostawy i maja uszkodzony soft. Podaj dokładnie nazwę z naklejki i numer seryjny (cześć początkową). Już tu dziś pisałem, że Liveboxy2.0 nie cieszyły się dobra opinią, a te, które teraz trafiają do BOK są z dawnych zasobów zapewne, bo już obecnie nie produkuje tego modelu. W przypadku trzeciej wymiany zażądaj wydania Funboxa 2.0.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox Fun 2.0 - ciągłe miganie niebieskiej diody
@agat13 Podaję numer seryjny urządzenia: L20ZxxXXxxXXxxX /* ukryto nr seryjny/, nazwa Livebox 2.0 ZTE ZXV10 H202N. Wcześniej dostałem urządzenie w bardzo zniszczonym opakowaniu, teraz dostałem w nowym ale to zapewne to samo urządzenie. Co dalej mogę z tym zrobić, poprosić o wymianę na LB 3.0?
____________
* Wpis został poddany edycji - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox Fun 2.0 - ciągłe miganie niebieskiej diody
@ThreeDog Kiedyś miałem Liveboxa 2.0 o tym samym literowym początku. Obecnie znajomy dostał w BOK-u też Liveboxa 2.0, ale z jakąś literką dodatkową z przodu. To podobno (tak powiedziała Pani w BOK) jest oznaczenie, że to jest z tej starej partii, ale z serii do sprzedaży za 1zł. Opakowanie można zmienić, ale i na pudełku winna być naklejka, a numery identyczne.
Ważne, abyś zwracał uwagę na nazewnictwo modemów. Modem Livebox 3.0 to był jeszcze inny model i tego już na 100% nie dostaniesz. Proponuję się uprzeć w BOK-u i powołując na kolejną w tym tygodniu wymianę wadliwego sprzętu (jasno i dokładnie bym opisał niedziałanie obu modemów) na model o półkę wyższy czyli FUNBOX 2.0
Nie daj się spławić, że nie można czy systemy nie przyjmują. Wizerunek poważnej firmy wymaga nieszablonowego potraktowania sprawy. W końcu chodzisz do BOK, stoisz w kolejce i...dostajesz niesprawny sprzęt. Jakby konsultant nie chciał współpracować, zaproś do rozmowy kierownika salonu i grzecznie upomnij się o swoje...Powinno poskutkować
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox Fun 2.0 - ciągłe miganie niebieskiej diody
Dzięki za sprawdzenie wszystkiego.
Czy muszę dzwonić na infolinię w celu utworzenia zawiadomienia o wymianie jak to było poprzednim razem? Mam numer w Orange Flex i oczywiście Orange Flex traktuje numer do BOK Orange jako numer premium i nie mogę się do nich dodzwonić...
Dodatkowo, bez Funboxa 2.0 nie wyjdę tak jak mówisz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox Fun 2.0 - ciągłe miganie niebieskiej diody
@ThreeDog na infolinię polecam dzwonić od konkurencji, albo zakupić starter Orange na kartę za 5 PLN, ważny 30 dni. Koszt połączenia ze startera wynosi 1,5 PLN niezależnie od czasu trwania rozmowy, więc wystarczy na 3 połączenia.
Z aktualizacją czasami trzeba poczekać i nie odłączać routera od zasilania. Jak będzie się przedłużało, to warto wtedy zgłosić. Możesz również spróbować zanieść router bez zgłoszenia do salonu i poprosić o wymianę, ale to może dłużej potrwać.
Tu masz link do opisu, stanu kontrolek w LiveBox-ie:
https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/46950/a84707f0-c254-4225-a729-d5f4967e8694.pdf
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox Fun 2.0 - ciągłe miganie niebieskiej diody
@ThreeDog Spróbuj na czacie www.orange.pl/view/kontakt
Twardy bądź nie miękki. Do 3 razy sztuka, a z FB2 będziesz zadowolony
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox Fun 2.0 - ciągłe miganie niebieskiej diody
@ketrasaArtur Dioda niebieska miga od trzech dni, czy to wystarczająco długo by stwierdzić, że nie uda się przeprowadzić aktualizacji? 🙂
@agat13 Na czacie niestety odzywa się BOT i każe założyć konto numerem telefonu(który nie jest w Orange oraz numerem ID neostrady a nie mam obydwu tych rzeczy). Także zostaje numer telefonu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox Fun 2.0 - ciągłe miganie niebieskiej diody
@ketrasaArtur Już ustaliliśmy, że to drugi z kolei modem miga na niebiesko od 3 dni i nie ma netu. Prawdopodobnie weszła jakaś aktualizacja, która ze starszymi/lub z innym niż zwykle softem powoduje zwisy.
@ThreeDog Warto, abyś zrobił zgłoszenie z tego powodu, że za zupełny brak netu powyżej doby masz prawo wystąpić o bonifikatę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox Fun 2.0 - ciągłe miganie niebieskiej diody
@agat13 @ThreeDog zakładałem, że drugi router dopiero został podłączony. W takiej sytuacji można się pokusić o wymianę routera bez konieczności zgłaszania na infolinii. Powinno dać siew salonie załatwić. Oczywistsi ze zgłoszeniem telefonicznym było by szybciej. Można poprosić o wymianę na FunBox-a, ale nie wiem, czy to przejdzie. Obniżkę abonamentu można uzyskać w wysokości 1/30 wartości abonamentu razy ilość dni braku dostępu do neta.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »