- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja tp-link omada pod usługi orange
Witam serdecznie szanowne grono. Mam pytanie czy ktoś z Was ma skonfigurowane usługi od Orange internet oraz iptv na ruterze tp-link omada ? Można liczyć na jakieś wskazówki co do poprawnego configu ? Pozdrawiam serdecznie. Posiadam ONT od Orange.
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Właściwie to tylko jedna osoba może Ci pomóc i pozwę sobie wezwać @j131 do pomocy 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poczekam może napisze a jesli nie to pozwolę sobie napisac wiadomość prywatną.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niestety nie mam doświadczenia akurat z tą platformą. Generalnie zawsze sądziłem że Omada to bardziej kierunek AP, a niekoniecznie ruter, ale pewnie w tym ekosystemie jest miejsce na wszystko. Wszystko co się dało o usłudze IP TV powiedzieć już tu napisałem i chętnie pomogę, ale taka zdalna pomoc nie na wiele się zda jeśli nie dołożysz nieco więcej kontekstu.Omada to tylko nazwa platformy, nie konkretnego rutera.
PS. OK. Według tego:
nic nie powinno stać na przeszkodzie żeby IPTV od Orange na tym zadziałała.
W czym jest problem? Czego nie wiesz jak ustawić?
Zacząłbym od przeczytania tego:
https://support.omadanetworks.com/pl/document/13316/
Jeśli standalone, to Mode musi być custom, z tagowniem, tak ma numer 839 i priorytet 4. Tag ruchu internetowego ma numer 35 i priorytet 0.
Przy igmpproxy koniecznie protokół igmp v2, nie 3. Jeśli ustawisz trzy może nie zadziałać wcale albo będzie wyraźne opóźnienie na starcie.
WAN pewnie powinien mieć zdefiniowane odpowiednie tagowanie VLAN - od tego trzeba zacząć - jeśli internet jako taki udało ci się już uzyskać, to to wiesz. Jeśli nie, to 35.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz