Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jak połączyć Wi-Fi Extender Plus Orange z FunBox 2.0 skoro nie nadaje mu IP?


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Jak połączyć Wi-Fi Extender Plus Orange z FunBox 2.0 skoro nie nadaje mu IP?

Witam Zakłopotana kobieta

* Od razu zaznaczę że jestem "zielona" w tym temacie

Posiadam FunBoxa 2.0 z tel voip, TV sat. i przy przedłużaniu umowy wzięłam też ten nieszczęsny wzmacniacz Wi-Fi Extender Plus bo mam wifi tylko na piętrze i jeden pokój na parterze a o ogrodzie czy balkonie zapomnij. Z początku w ogóle nie chciał się połączyć, później jakoś się sparował i był widoczny (jako wzmacniacz z ikoną tego sprzętu) w ustawieniach FunBox. Działał tylko z Samsungiem ale działał. Następnie była awaria, nie działał telefon voip. Technik usunął ipv6 z loginu Obojętna kobieta

 

Dokładnie w sylwestra mój FunBox oszalał i przestał nadawać IP smartfonowi Vkworld i staremu tabletowi GoCleaver Zaskoczona kobieta. Pomyślałam że może była jakaś aktualizacja FunBoxa i po prostu te starsze urządzenia mają problem. Kolejno w domu pojawił się nowy iPhone i on też nie dostał IP automatycznie. Ustawiłam im statyczny adres ale w przypadku Vkworld to nie działało, bo on ma zmienny adres MAC, więc co wejście do domu na nowo musiałam to nadać Wściekła kobieta. WiFi w iPhonie zrywa z byle powodu i skacze z ipv4 na ipv6. Teraz wywaliło tego extendera i po jego resecie i sparowaniu (na nim świeci 5GHz czyli niby się sparował) za nic nie chce go pokazać w tym panelu FunBox jako wzmacniacz tylko jako Pc-321 bez nadanego IP. Po kablu ethernet pokazuje go dwa razy: raz jako Extender z ikoną wzmacniacza a drugi ten Pc coś tam i w obu skacze z braku IP na jakieś fe80::a4ad... Nie mogę zalogować się do menu Wi-Fi Extender Plus połączonego po kablu bo nie wyświetla strony wifiextenderplus.local.