Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Gwarancja routera

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 23
  • 1
  • 0

Gwarancja routera

Witam. Kilka miesięcy temu nabyłem w lombardzie router B315-s22. Niestety zauważyłem wadę a mianowicie, podczas dłuższego uploadu/downloadu więszkej ilości danych router rozłącza się i trzeba go resetować. Posiadam paragon oraz niepodpisaną kartę gwarancyjną. Numery IMEI się zgadzają, wszystko jest w porządku. Czy w takim wypadku mogę iść do salonu i oddać sprzęt na gwarancję, jeżeli to nie ja podpisywałem umowę?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38522
  • 1385

Gwarancja routera

Masz kilka opcji:
1) wyszukujesz na mapie http://consumer.huawei.com/pl/support/service-center/index.htm - jeśli w Twoim mieście jest bezpośrednio serwis Huawei i usterka jest jest prosta, zrobią to na miejscu; jeśli bardziej skomplikowana, będzie potrzeba to zostawić, terminy masz na karcie gwarancyjnej; raczej wymiany nie są dokonywane od ręki
2) idziesz do salonu Orange - może Ci się uda, salony Orange raz na kilka dni wysyłają urządzenie do CDTI (dawne Regenersis), tam czekasz, wraca do salonu - wtedy wiesz co i jak - w salonie nie ma na miejscu żadnych naprawa i wymian
3) sam wysyłasz co CDTI - info http://www.ctdipolska.pl/zgloszenie-naprawy-online.html

Jeśli masz w pobliżu serwis bezpośredni Huawei - tam polecam, będzie najszybciej. Jeśli nie masz w pobliżu nic, możesz próbować zanieść do salonu Orange - ale nie gwarantuję, że przyjmą go.

Ogólnie gwarancja wygląda tak:
1) wypełniasz formularz reklamacyjny, opisujesz wady czy usterki
2) serwis to ocenia/naprawia
3) masz wymianę/naprawę
Na karcie gwarancyjnej masz opisane co podlega gwarancji. Np. uszkodzenia mechaniczne nie są objęte gwarancją.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

12 ODPOW. 12

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38522
  • 1385

Gwarancja routera

W salonie Orange może być problem.
Najlepiej skontaktować się z supportem Huawei.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 23
  • 1
  • 0

Gwarancja routera

W sensie z jakim zapytaniem? Mogą mi jakoś pomóc z gwarancją?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38522
  • 1385

Gwarancja routera

Za gwarancję odpowiada producent a nie sprzedawca.
Orange ma dodatkową usługę dla klientów Orange, że zakupiony sprzęt przesyła w imieniu klienta. Tylko różnie z tym bywa jeśli nie Ty go kupiłeś.

Formalnie sprzęt powinien być dostarczony w miejsce wyznaczone przez producenta.
Tu masz mapę centrów serwisowych http://consumer.huawei.com/pl/support/service-center/index.htm

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 23
  • 1
  • 0

Gwarancja routera

Wybacz, że tak pytam, ale trochę nie ogarniam. Teraz mogę tam jechać z tym paragonem i co, mogą mi za darmo naprawić lub wymienić? O co tu chodzi :d


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38522
  • 1385

Gwarancja routera

Masz kilka opcji:
1) wyszukujesz na mapie http://consumer.huawei.com/pl/support/service-center/index.htm - jeśli w Twoim mieście jest bezpośrednio serwis Huawei i usterka jest jest prosta, zrobią to na miejscu; jeśli bardziej skomplikowana, będzie potrzeba to zostawić, terminy masz na karcie gwarancyjnej; raczej wymiany nie są dokonywane od ręki
2) idziesz do salonu Orange - może Ci się uda, salony Orange raz na kilka dni wysyłają urządzenie do CDTI (dawne Regenersis), tam czekasz, wraca do salonu - wtedy wiesz co i jak - w salonie nie ma na miejscu żadnych naprawa i wymian
3) sam wysyłasz co CDTI - info http://www.ctdipolska.pl/zgloszenie-naprawy-online.html

Jeśli masz w pobliżu serwis bezpośredni Huawei - tam polecam, będzie najszybciej. Jeśli nie masz w pobliżu nic, możesz próbować zanieść do salonu Orange - ale nie gwarantuję, że przyjmą go.

Ogólnie gwarancja wygląda tak:
1) wypełniasz formularz reklamacyjny, opisujesz wady czy usterki
2) serwis to ocenia/naprawia
3) masz wymianę/naprawę
Na karcie gwarancyjnej masz opisane co podlega gwarancji. Np. uszkodzenia mechaniczne nie są objęte gwarancją.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 23
  • 1
  • 0

Gwarancja routera

O, dziękuję bardzo 🙂 Mieszkam w Poznaniu i jest tu serwis - na szczęście. Co trzeba dostarczyć do serwisu? I co najważniejsze, czy naprawa będzie odpłatna czy bezpłatna?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38522
  • 1385

Gwarancja routera

Zazwyczaj na szybko jest oceniane. Jeśli na gwarancji, to za darmo. Jeśli coś ma być płatne, to się Cię zapytają czy chcesz naprawy.
Czasem analiza może potrwać, ale w serwisach własnych zwykle nie trwa to długo.

Na karcie gwarancyjnej powinno być info. Najlepiej wziąć wszystko (urządzenie, kabelki, jeśli ma - baterię). Kartę gwarancyjną i oryginalny dowód zakupu (ale nie ten z lombardu).

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 23
  • 1
  • 0

Gwarancja routera

Na szczęście posiadam paragon ze salonu Orange. Tylko ta karta gwarancyjna niepodpisana - będzie to problemem?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38522
  • 1385

Gwarancja routera

Orange ostatnio nie podpisuje kart, nie powinno być problemu. Ważne aby na urządzeniu dało się odczytać numer seryjny sprzętu.