- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Kilka miesięcy temu nabyłem w lombardzie router B315-s22. Niestety zauważyłem wadę a mianowicie, podczas dłuższego uploadu/downloadu więszkej ilości danych router rozłącza się i trzeba go resetować. Posiadam paragon oraz niepodpisaną kartę gwarancyjną. Numery IMEI się zgadzają, wszystko jest w porządku. Czy w takim wypadku mogę iść do salonu i oddać sprzęt na gwarancję, jeżeli to nie ja podpisywałem umowę?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
1) wyszukujesz na mapie http://consumer.huawei.com/pl/support/service-center/index.htm - jeśli w Twoim mieście jest bezpośrednio serwis Huawei i usterka jest jest prosta, zrobią to na miejscu; jeśli bardziej skomplikowana, będzie potrzeba to zostawić, terminy masz na karcie gwarancyjnej; raczej wymiany nie są dokonywane od ręki
2) idziesz do salonu Orange - może Ci się uda, salony Orange raz na kilka dni wysyłają urządzenie do CDTI (dawne Regenersis), tam czekasz, wraca do salonu - wtedy wiesz co i jak - w salonie nie ma na miejscu żadnych naprawa i wymian
3) sam wysyłasz co CDTI - info http://www.ctdipolska.pl/zgloszenie-naprawy-online.html
Jeśli masz w pobliżu serwis bezpośredni Huawei - tam polecam, będzie najszybciej. Jeśli nie masz w pobliżu nic, możesz próbować zanieść do salonu Orange - ale nie gwarantuję, że przyjmą go.
Ogólnie gwarancja wygląda tak:
1) wypełniasz formularz reklamacyjny, opisujesz wady czy usterki
2) serwis to ocenia/naprawia
3) masz wymianę/naprawę
Na karcie gwarancyjnej masz opisane co podlega gwarancji. Np. uszkodzenia mechaniczne nie są objęte gwarancją.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gwarancja routera
Najlepiej skontaktować się z supportem Huawei.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gwarancja routera
W sensie z jakim zapytaniem? Mogą mi jakoś pomóc z gwarancją?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gwarancja routera
Orange ma dodatkową usługę dla klientów Orange, że zakupiony sprzęt przesyła w imieniu klienta. Tylko różnie z tym bywa jeśli nie Ty go kupiłeś.
Formalnie sprzęt powinien być dostarczony w miejsce wyznaczone przez producenta.
Tu masz mapę centrów serwisowych http://consumer.huawei.com/pl/support/service-center/index.htm
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gwarancja routera
Wybacz, że tak pytam, ale trochę nie ogarniam. Teraz mogę tam jechać z tym paragonem i co, mogą mi za darmo naprawić lub wymienić? O co tu chodzi :d
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
1) wyszukujesz na mapie http://consumer.huawei.com/pl/support/service-center/index.htm - jeśli w Twoim mieście jest bezpośrednio serwis Huawei i usterka jest jest prosta, zrobią to na miejscu; jeśli bardziej skomplikowana, będzie potrzeba to zostawić, terminy masz na karcie gwarancyjnej; raczej wymiany nie są dokonywane od ręki
2) idziesz do salonu Orange - może Ci się uda, salony Orange raz na kilka dni wysyłają urządzenie do CDTI (dawne Regenersis), tam czekasz, wraca do salonu - wtedy wiesz co i jak - w salonie nie ma na miejscu żadnych naprawa i wymian
3) sam wysyłasz co CDTI - info http://www.ctdipolska.pl/zgloszenie-naprawy-online.html
Jeśli masz w pobliżu serwis bezpośredni Huawei - tam polecam, będzie najszybciej. Jeśli nie masz w pobliżu nic, możesz próbować zanieść do salonu Orange - ale nie gwarantuję, że przyjmą go.
Ogólnie gwarancja wygląda tak:
1) wypełniasz formularz reklamacyjny, opisujesz wady czy usterki
2) serwis to ocenia/naprawia
3) masz wymianę/naprawę
Na karcie gwarancyjnej masz opisane co podlega gwarancji. Np. uszkodzenia mechaniczne nie są objęte gwarancją.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gwarancja routera
O, dziękuję bardzo 🙂 Mieszkam w Poznaniu i jest tu serwis - na szczęście. Co trzeba dostarczyć do serwisu? I co najważniejsze, czy naprawa będzie odpłatna czy bezpłatna?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gwarancja routera
Czasem analiza może potrwać, ale w serwisach własnych zwykle nie trwa to długo.
Na karcie gwarancyjnej powinno być info. Najlepiej wziąć wszystko (urządzenie, kabelki, jeśli ma - baterię). Kartę gwarancyjną i oryginalny dowód zakupu (ale nie ten z lombardu).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gwarancja routera
Na szczęście posiadam paragon ze salonu Orange. Tylko ta karta gwarancyjna niepodpisana - będzie to problemem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gwarancja routera
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »