- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox sagemcom + router asus RT-AC1200G+ = brak połączenia
Witam,
Podłączam WAN Asusa RT-AC1200G+ do LAN routera funbox i w panelu asusa mam "nie podłączony kabel sieciowy" w statusie połączenia.
Gdy podłączam router Asus do funbox'a przez switch to wszystko działa.
Czyżby problem z negocjacją Asus 1Gbit<>100mbit funbox? Ktoś miał taki problem? Używam patchcord od Asusa z pudełka. I tak jak wspomniałem, jeśli między routerami jest switch (Cisco SG110-16-EU), asus ma internet i widzi podłączenie WAN z adresem LAN funboxa (192.168.1.100), a ASUS ma swój LAN z innej klasy adresowej (192.168.2.1/24).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox sagemcom + router asus RT-AC1200G+ = brak połączenia
Asusa w tryb Access Point(AP) i spiąć jak miałeś na początku z FB.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox sagemcom + router asus RT-AC1200G+ = brak połączenia
Chciałbym być za NATem Asusa, a nie FB.
Mając po drodze switch, mam 'dwa NATy' i klienci mają internet (wpięci do Asusa).
Bezpośrednio router<>router Asus twierdzi, że ma odłączony kabel.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox sagemcom + router asus RT-AC1200G+ = brak połączenia
@ODZ Miej tą świadomość, że klienci za NATem Asusa będą widzieć urządzenia wpięte do Funboxa, a klienci podłączeni do Funboxa będą widzieć tylko jedno urządzenie - ASUS.
Prywatność możesz zachować przez stworzenie reguł VLAN, ale to nie na Funboxie i raczej nie na oprogramowaniu oryginalnym ASUSa.