Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Funbox sagemcom + router asus RT-AC1200G+ = brak połączenia


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Funbox sagemcom + router asus RT-AC1200G+ = brak połączenia

Witam,

Podłączam WAN Asusa RT-AC1200G+ do LAN routera funbox i w panelu asusa mam "nie podłączony kabel sieciowy" w statusie połączenia.

Gdy podłączam router Asus do funbox'a przez switch to wszystko działa.

Czyżby problem z negocjacją Asus 1Gbit<>100mbit funbox? Ktoś miał taki problem? Używam patchcord od Asusa z pudełka. I tak jak wspomniałem, jeśli między routerami jest switch (Cisco SG110-16-EU), asus ma internet i widzi podłączenie WAN z adresem LAN funboxa (192.168.1.100), a ASUS ma swój LAN z innej klasy adresowej (192.168.2.1/24).

3 ODPOW. 3
Anonim

Nie dotyczy

Funbox sagemcom + router asus RT-AC1200G+ = brak połączenia

Asusa w tryb Access Point(AP) i spiąć jak miałeś na początku z FB.


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Funbox sagemcom + router asus RT-AC1200G+ = brak połączenia

Chciałbym być za NATem Asusa, a nie FB.

Mając po drodze switch, mam 'dwa NATy' i klienci mają internet (wpięci do Asusa).

Bezpośrednio router<>router Asus twierdzi, że ma odłączony kabel.

 


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1785
  • 2350
  • 103

Funbox sagemcom + router asus RT-AC1200G+ = brak połączenia

@ODZ  Miej tą świadomość, że klienci za NATem Asusa będą widzieć urządzenia wpięte do Funboxa, a klienci podłączeni do Funboxa będą widzieć tylko jedno urządzenie - ASUS.

Prywatność możesz zachować przez stworzenie reguł VLAN, ale to nie na Funboxie i raczej nie na oprogramowaniu oryginalnym ASUSa.