- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry, mam pytanie dotyczące przekierowania portów.
Postawiłem na swoim serwerze Home Assistant, skonfigurowałem DuckDNS.org, a na końcu potrzebuję przekierować port 8123 z zewnątrz na 8123 na Home Assistant w mojej sieci lokalnej. Mam jednak problem - przekierowanie nie działa.
Moje podejrzenia padają na to, co widzę na FunBoxie - wpisany przeze mnie port zewnętrzny 8123 po zapisaniu zamienia się na inny, napisany na czerwono 39xxx. Co to oznacza?
Na wszystkich screenach dot. przekierowania portów znalezionych w internecie jest wpisany wewnętrzny 8123 i zewnętrzny 8123 wyświetlane na czarno. A u mnie ten zewnętrzny po zapisaniu zmienia się na inny i wyświetla na czerwono. Usunięcie i dodanie na nowo oczywiście nie pomaga, port zewnętrzny zmienia się na inny-czerwony.
O co chodzi?
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
________________
* Wstawiono grafikę dodaną jako załącznik – moderator Kinga
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@j131 Nie doradzałeś, to ja sam uprzedziłem ewentualne pytania - restartowałem/testowałem wszystko, co przyszło mi do głowy. 🙂
Przyznam się, że puściły mi nerwy, a nie chciałem tracić czasu na reset do fabryki i ewentualne przekonanie się, że mam uszkodzonego Funboxa, więc zadzwoniłem na Infolinię i poprosiłem o wymianę routera na nowy. Po wymianie jak gdyby nigdy nic... działa i porty mogę przekierowywać bez problemu.
Problem więc został "rozwiązany". Dziękuję za pomoc!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 - przekierowanie portów na FTTH
To dziwne. Mogę jedynie napisać że u mnie tak się nie dzieje - port normalnie się zapisuje. Próbowałeś restartować FB3? UPnP IGD masz włączone? Konfiguracja łącza jest na IPv4?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 - przekierowanie portów na FTTH
Wymuszone IPv4 dla połączenia z internetem.
Nie ma znaczenia, czy UPnP jest włączone, czy wyłączone - testowałem na obu opcjach.
Oczywiście wielokrotne restarty Funboxa nie pomagają. Zmiana przeglądarki też nie (co by to mogło mieć do rzeczy...).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 - przekierowanie portów na FTTH
Nie doradzałem zmiany przeglądarki...
Nie cierpię tego doradzać, ale przed zgłoszeniem problemu do BOK pozostaje tylko zresetować FB do ustawień fabrycznych i sprawdzić raz jeszcze. Może jakieś ukryte badziewie się w konfiguracji gdzieś schowało.
PS. Zachowuje się tak, jakby już coś na tym porcie było... Sprawdzałeś stan tego portu jakimś skanerem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@j131 Nie doradzałeś, to ja sam uprzedziłem ewentualne pytania - restartowałem/testowałem wszystko, co przyszło mi do głowy. 🙂
Przyznam się, że puściły mi nerwy, a nie chciałem tracić czasu na reset do fabryki i ewentualne przekonanie się, że mam uszkodzonego Funboxa, więc zadzwoniłem na Infolinię i poprosiłem o wymianę routera na nowy. Po wymianie jak gdyby nigdy nic... działa i porty mogę przekierowywać bez problemu.
Problem więc został "rozwiązany". Dziękuję za pomoc!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 - przekierowanie portów na FTTH
Hej,
miałem dokładnie ten sam problem - nagle przekierowanie portu przestało działać.
Udało mi się to naprawić poprzez usunięcie sufiksu IPV6 z loginu (zaawansowane -> połączenie z internetem -> login Neostrady)
https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Internet-domowy/Problemy-z-protoko%C5%82em-quot-IPv6-quot/ta-p...