Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Funbox 3.0 a laptop Acer Aspire 5820t

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 5
  • 0

Funbox 3.0 a laptop Acer Aspire 5820t

Witam

Próbuje połączyć laptop po wifi do internetu (karta wifi  Broadcom 802. 11n), ale niestety nie udaje mi się połączyć, sieć widzi normalnie lecz gdy klikam by połączył to chwile muli i mówi, że nie może połączyć( nawet nie prosi o hasło do sieci). System (win7) ledwo postawiony, sterowniki do karty najnowsze. Jako, że jestem laikiem to prosiłbym o bardziej szczegółowe wskazówki (gdzie/jak wpisać/kliknąć). Po kablu działa normalnie

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Funbox 3.0 a laptop Acer Aspire 5820t

@Hareal  na początek napisz > w jakiej odległości od FunBox jest Laptop, jaka moc sygnału na Laptopie (wi-fi FunBox), rozdziel sieci jak radzi @PeterMac , inna sprawa że Windows 7 już nie ma aktualizacji sterowników i wsparcia aktualizacji Windows, tylko wspacie zabezpieczeń, ja bym proponował migrację do Windows 10, jeszcze jest możliwa prez kreator na stronie Microsoft, ina opcja co na koniec dodam, to zakup karty wi-f na usb, koszt ~ 50zł za podstawową, lepsza do 100zł.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Funbox a laptop Acer Aspire 5820t

Spróbuj zapomnieć sieć i wpisz hasło na nowo.

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 5
  • 0

Funbox a laptop Acer Aspire 5820t

Nawet mnie o hasło nie prosi (jeszcze go nie wpisywałem)


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1267
  • 3021
  • 31

Funbox a laptop Acer Aspire 5820t

@Hareal  to może reset karty sieciowej pomoze. wylacz i wlacz na nowo.
Panel sterowania\Sieć i Internet\Połączenia sieciowe


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Funbox a laptop Acer Aspire 5820t