Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Funbox 2.0

Highlighted

Poziom 32, Ekspert
  • 4468
  • 8451
  • 99

Funbox 2.0

@kaktusmexico24 to musi być wada fabryczna, może występująca w danej partii routerów. Proponuję wymianę tak jak @Bartłomiej napisał Emotikon: Mrugający

 

edit:

Wymiana całego kompletu, router + zasilacz.

 

P. S. 

Jeżeli okazało by się, że jest np zimny lut na płytce, drukowanej, to po prostu urządzenie może przestać działać. Nie jestem w stanie powiedzieć, jak może pracować urządzenie z wadą fabryczną. Może być przez pewien czas dobrze.

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 496
  • 477
  • 16

Funbox 2.0

@kaktusmexico24Cześć. To bzyczenie nie ma wpływu na prędkość internetu. Efekt ten wywołany jest prawdopodobnie przez elementy takie jak cewki lub kondensatory. Oczywiście nie powinno tak się dziać. Jest to ewidentnie wada fabryczna. Rozwiązaniem jest zgłoszenie wymiany urządzenia na infolinii. Następnie wizyta w salonie.

 

Pozdrawiam

S.


Poziom 12, Recenzent
  • 23
  • 20
  • 0

Funbox 2.0

Skoro tak mówią Panowie tak i zrobię jak to wada fabryczna :catwink: bardzo dziękuję wszystkim za okazany czas i pomoc :catwink:

Highlighted

Poziom 32, Ekspert
  • 4468
  • 8451
  • 99

Funbox 2.0

@kaktusmexico24 tylko jak już wcześniej było wspomniane nie tylko przeze mnie, wymianę zgłoś na infolinii: 510 100 100 lub na czacie: 

https://www.orange.pl/view/kontakt

Jak zgłoszenie wymiany zostanie zarejestrowane i zlecenie wymiany uruchomione to wtedy udaj się do salonu Orange z całym kompletem, router + zasilacz.

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 23
  • 20
  • 0

Funbox 2.0

Jasna sprawa tak bez zgłoszenie nie udam się bo nic nie załatwię :catwink: