- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 mocno się nagrzewa
@Kamas21 wydaje mi się, że rozwiązanie 3 i 2 są podobne. Różnią się tylko użytym kablem/ przewodem... No i gniazdem na jednym końcu...
Myślę, że wiesz co robić.. 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 mocno się nagrzewa
Mam dwa pytania.
1. Patrząc na parametry na stronie Funboxa, widzę, że ostatnie dwie noce rozłączyło mi internet. Przez 8dni wszystko szło bez żadnych przerw (z ok.3-5błędami es na godzinę), natomiast dziś i wczoraj w nocy, mnie rozłączyło. I teraz zastanawiam się czy to funbox sam z siebie się mi resetuje, czy mam jakieś wyłączenia prądu w nocy. Czy gdy funbox sam z siebie się resetuje, to wtedy w zakładce gdzie jest podany czas pracy urządzenia, ten czas się także zeruje czy zeruje się tylko wtedy jeśli całkowicie zasilanie zostanie odłączone przez wyłączenie z kontaktu lub brak prądu, natomiast reset wpływa tylko na czas synchronizacji?
2. Drugie pytanie dotyczy pakietów tv. Czy jest aktualnie jakieś otwarte okno czy coś, albo dodatkowe kanały dla nowych klientów na kilka dni w ramach zachęty? Od paru dni mam kanały, których nie mam w umowie. Nigdzie nic nie wiedzę o jakimś otwartym oknie i zastanawiam się czy to nie jest jakiś błąd i nie wiem czy to mam zgłaszać, by mi potem nie doliczyli za te kanały.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 mocno się nagrzewa
@Kamas21Dla nowych klientów jest full wypas przez pierwszy miesiąc, aby widzieli co tracą w następnym..:)
Funbox sam z siebie nie wykona resetu. Sprawdź prąd (np na zegarkach w kuchence, czy radiu z zegarem) i jeśli to nie to, musisz zgłosić to na infolinii
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 mocno się nagrzewa
Ok, czyli programami tv nie ma co się przejmować, tylko korzystać póki można 🙂 A już się obawiałem, że jakiś błąd i mi potem każą za to płacić 🙂
Z Funboxem nie wiem. Jedyne co, to na kuchence można sprawdzić wyłączenia prądu, ale tam zegar idzie normalnie, tylko że kiedyś jak kojarzę, przy dosłownie momentalnym wyłączeniu zegar na kuchence się nie wyzerował, więc nie wiem czy można się tym sugerować. Natomiast widzę, że chyba była jakaś aktualizacja oprogramowania Funboxa, bo z tego co mi się zdaje, to mam teraz tam jakąś inną wersję, ale rozumiem, że to też nie powinno mieć wpływu na wyłączenie się sprzętu. Tak więc nie wiem, zobaczę co będzie dzisiaj w nocy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 mocno się nagrzewa
@Kamas21 a widzisz, skoro była aktualizacja to router się zresetował i czas jego działania idzie jakby od nowa (sprawdzisz to wchodząc w menu konfiguracyjne FunBoxa klikając: Wsparcie - Informacje systemowe - Główne tam jest wersja firmware i czas działania urządzenia). Może to faktycznie wyglądać jak przerwa w zasilaniu, a faktycznie to nowy soft.
- « Poprzedni
- Następny »