Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Funbox 3


Poziom 11, Recenzent
  • 7
  • 17
  • 0

Funbox 3

Nie wiem kto to wymyślił, ale nie wiem jaki sens ma naprawa i optymalizacja poprzez aplikację. Próba naprawy np telewizji zawsze kończy się błędem "brak sieć" i komunikatem " Aplikacja pracuje w tle. Diagnostyka została przerwana"  Logiczne że jak funbox się resetuje to naprawa nie dojdzie do skutku bo zerwie połączenie z telefonem lub komputerem. 

Screenshot_2021-07-03-11-31-50-333_com.orange.mojfunbox.pl.jpg

5 ODPOW. 5

Poziom 37, Guru **
  • 6414
  • 16310
  • 268

Funbox 3

@yaro73 rób wszystko przez stronę modemu 192.168.1.1 i po kablu.. Mniej wygodnie, ale pewniej


Poziom 27, Specjalista
  • 1745
  • 3813
  • 47

Funbox 3


@yaro73napisał(-a)

Nie wiem kto to wymyślił, ale nie wiem jaki sens ma naprawa i optymalizacja poprzez aplikację. Próba naprawy np telewizji zawsze kończy się błędem "brak sieć" i komunikatem " Aplikacja pracuje w tle. Diagnostyka została przerwana"  Logiczne że jak funbox się resetuje to naprawa nie dojdzie do skutku bo zerwie połączenie z telefonem lub komputerem. 


Skoro zdajesz sobie sprawę że to logiczne to nie rozumiem po co próbujesz. Ta apka to raczej ciekawostka niż pomoc, IMHO naturalnie.


Poziom 11, Recenzent
  • 7
  • 17
  • 0

Funbox 3

Miałem awarię i skorzystałem 🙂


Poziom 37, Guru **
  • 6414
  • 16310
  • 268

Funbox 3

@yaro73 czyżby i Tobie włączyli Full Pakiet TV? 


Poziom 11, Recenzent
  • 7
  • 17
  • 0

Funbox 3

Na szczęście nie. Nie miałem w ogóle TV.