- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Mam problem z modemem.Po włączeniu zapala się zielona dioda Power, swieci kilka sekund, gaśnie i zapalają się na czerwono 3 diody( WPS internet i wi-fi) po chwili gasną a zapala się na zielono dioda Power. I tak w kółko ( chyba modem się resetuje) w momencie gaśnięcia diody Power gaśnie również dioda na zasilaczu. Czy jest to sprawa dla techników czy sam trzeba wymienić sprzęt?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 awaria
@Karas220288 Witam, tak jak kolega pisał na czacie lub pod nr.510100100 zadzwonić, zgłosić wymianę modemu dostaniesz nr, zgłoszenia i udaj, się z zepsutym modemem do salonu wymienią na nowy. Bo to ewidentna awaria modemu .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 awaria
@Karas220288 uszkodzenie routera i nadaje się do wymiany.
Zadzwoń na infolinię: 510 100 100 lub napisz na czacie zgłoszenie wymiany routera. Dostaniesz numer zgłoszenia i z numerem zgłoszenia routera oraz spakowany routerem, zasilaczem, pudełkiem i kablami udaj się do salonu Orange na wymianę.
Po wymianie podłącz nowy router. Po około 5 minutach powinien sam się z automatu skonfigurować i internet powinien zacząć działać. Nie ma potrzeby wpisywania loginu i hasła do usługi internetowej. Trzeba będzie na nowo połączyć się po WiFi lub skonfigurować na routerze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 awaria
Cześć,
Rady słuszne. Wymienić, ale ja zwrócę uwagę na jeden szczegół. Zasilacz. To dość nietypowe, że i na nim gaśnie lampka. Wiem, że ciężko mieć zapasowy, ale jest to tak powszechnie używany typ zasilacza, iż pokusiłbym się o szybką podmianę na zasilacz o identycznych parametrach. 12V, 1A i dość standardowy wtyk. Warto zwrócić uwagę na gniazdo elektryczne i sprawdzić jego działanie (aby się nie okazało, że i nowy zasilacz/modem ulegnie uszkodzeniu) Sprawdzać zawsze trzeba w miarę własnych możliwości i wiedzy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 awaria
Testowany inny zasilacz to samo. Zamienny nie ma diody. Ale ten oryginalny, to gaśnie dioda tak samo jakbym przyciskiem zasilania wyłączał modem. Zgłoszona wymiana, tylko w moim mieście nie mają funboxa 2. Czekać nie wiem ile.
Czy mogą na inny model wymienić?? Mam prędkość do 80.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 awaria
Pytałeś się ile czasu zajmie sprowadzenie sprzętu do Punktu? Masz VDSL-a, więc nie każdy modem będzie działał (tym bardziej ADSL-owe). Podpytaj znajomych, może mają stare Sagemcom-y sprzedawane kiedyś za 1zł do tej technologii (sam mam takiego "rezerwowego")? Na czas wymiany wystarczy. Ewentualnie rozważ zakup sprzętu alternatywnego wspierającego VDSL2+
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 awaria
@Karas220288 w przypadku zasilacza, to są dwie sprawy:
- sam zasilacz uległ uszkodzeniu i podaje niewłaściwe parametry napięcia i prądu do routera, przez co router się resetuje. W takim przypadku podmiana zasilacza jest zasadna.
- router powoduje zwarcie dla zasilacza, dlatego dioda na zasilaczu przygasa, wtedy podmiana na nowy zasilacz nie jest wskazana, bo można uszkodzić nowy.
Wymianę routera możesz wykonać w dowolnym salonie. Nie musi to być w najbliższy.
Tu @agat13 ma rację. Warto mieć router na zapas w razie awarii. Kiedyś Orange sprzedawał na własność przy przedłużeniu umowy w promocyjnej cenie. Sam miałem 3 sztuki, ale po ostatnich burzach oddałem znajomym.