Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

FunBox 2.0 restarty połączenia

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 3
  • 0

FunBox 2.0 restarty połączenia

Witam.
Jak w temacie mam problem z częstymi restartami połączenia w FunBoxie 2.0. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że dzieję się to kilka razy dziennie. Dzisiaj specjalnie zwróciłem uwagę na godziny i wychodzi, że średnio co 4h FunBox restartuje połączenie.
Istnieje jakiś sposób aby działo się to raz dziennie albo rzadziej albo najlepiej w jakiś ustalonych przeze mnie godzinach? Bo jest to wielce irytujące.

5 ODPOW. 5
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 28147
  • 19424
  • 1239

FunBox 2.0 restarty połączenia

A próbowałeś wykonać diagnostykę usługi w aplikacji mój funbox?
Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 3
  • 0

FunBox 2.0 restarty połączenia

Testy w aplikacji nie wykazują błędów.

Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1747
  • 1891
  • 101

FunBox 2.0 restarty połączenia

@Łukasz91 Czy w panelu administracyjnym urządzenia, pojawiają się błędy linii ? 192.168.1.1 -> wsparcie -> informacje systemowe -> DSL.

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 3
  • 0

FunBox 2.0 restarty połączenia

Tak wygląda cała zakładka DSL u mnie w panelu:
3de359b6e8baa9957b92bd5d247dfe2a

Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1747
  • 1891
  • 101

FunBox 2.0 restarty połączenia

@Łukasz91 Musisz zaobserwować czy w ciągu dnia błędy przyrastają. Nawet ich sporo. Proponuję zgłoszenie uszkodzenia. Powiedz, że obserwujesz dużo błędów i powodują rozłączenia. Może wystarczy. poprawa gdzieś styku przez technika.