- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 2.0 restarty połączenia
Witam.
Jak w temacie mam problem z częstymi restartami połączenia w FunBoxie 2.0. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że dzieję się to kilka razy dziennie. Dzisiaj specjalnie zwróciłem uwagę na godziny i wychodzi, że średnio co 4h FunBox restartuje połączenie.
Istnieje jakiś sposób aby działo się to raz dziennie albo rzadziej albo najlepiej w jakiś ustalonych przeze mnie godzinach? Bo jest to wielce irytujące.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 2.0 restarty połączenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 2.0 restarty połączenia
Testy w aplikacji nie wykazują błędów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 2.0 restarty połączenia
@Łukasz91 Czy w panelu administracyjnym urządzenia, pojawiają się błędy linii ? 192.168.1.1 -> wsparcie -> informacje systemowe -> DSL.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 2.0 restarty połączenia
Tak wygląda cała zakładka DSL u mnie w panelu:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 2.0 restarty połączenia
@Łukasz91 Musisz zaobserwować czy w ciągu dnia błędy przyrastają. Nawet ich sporo. Proponuję zgłoszenie uszkodzenia. Powiedz, że obserwujesz dużo błędów i powodują rozłączenia. Może wystarczy. poprawa gdzieś styku przez technika.