Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Fubbox 3.0 VPN problem

ROZWIĄZANE

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 17
  • 4
  • 1

Fubbox 3.0 VPN problem

To nie kwestia licencji , laptop firmowy, "duża korporacja", poza tym jak wspominałem do przedwczoraj (daty wymiany routera) działało. Nic się nie zmieniło poza zmianą z Neostrady 80Mb na Światłowód 300Mb. Przez hotspot przenośny zrobiony z komórki działa, przez Funbox nie działa.

Jak dla mnie problem po stronie Funboxa i ustawień, coś przycina połączenie.

 

Anonim

Nie dotyczy

Fubbox 3.0 VPN problem

Oba Funbox maja takie same MENU jedna różnica jest jeden ma modem ADSL/VDSL a drugi wbudowany ONT może być problem w samym Firmware nie wiem jaki masz ? 

W tym temacie gdzie zadawałeś pytanie nie wiadomo jaki miał autor FB https://nasz.orange.pl/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/Swiatlowod-i-Neostrada/page/1/thread-i...


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 17
  • 4
  • 1

Fubbox 3.0 VPN problem

Przepraszam za zamieszanie jednak mój stary Funbox to nie 2.0 ale ten:

http://www.orange.pl/kid,4003696898,id,4003712265,title,Orange-FunBox-podlaczenie-i-podstawowe-infor...

 

i na nim wszystko działało.

Anonim

Nie dotyczy

Fubbox 3.0 VPN problem

@mateusztomczykA jak miałeś poustawiane port i inny rzeczy na FB 1.0 tak samo się ustawia to na FB3.0 może ktoś się zdecyduje na sprawdzenie tego na FB 3.0 i takim samym VPN Cisco AnyConnect Secure Mobility Client

Jak jest jakiś czas testowy przez kilka dni za Free ?


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 17
  • 4
  • 1

Fubbox 3.0 VPN problem

na starym FB nic nie ustawiałem sam, działało tak jak zainstalowali technicy.

Zabrałem z firmy mój stay laptop, mam na nim także VPNa (takiego samego jak na nowym) sprawdzę czy coś to zmienia. IT w firmie mi potwierdziło ze na nowym sprzęcie nie są blokowane żadne porty ani nic z tych rzeczy.

 

Po weekendzie będę dzwonił na infolinie techniczną 703 300 900 gdzie podobno technik Orange może się podłączyć zdalnie to modemu i posprawdzać. Dostałem też informacje (automatyczną z infolinii) że konfiguracja łącza może trwać do 10 dni od czasu instalacji przez monterów. Faktycznie tak jest?

Anonim

Nie dotyczy

Fubbox 3.0 VPN problem

@mateusztomczykNa światłowodzie nie ma czegoś takie jak DLM jak było to na ADSL/VDSL gdzie jest stabilizacja łącza przez 10 dni.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 4
  • 0

Fubbox 3.0 VPN problem

Zadzwoń na infolinię i poproś o wymianę na FunBoxa 2 + ONT, na FunBoxie 3 są problemy z VPN i nie jest to związane z konfiguracją usługi, ale z softem. Jak przyjdzie technik to niech spróbuje go wymienić na FunBoxa 2, po wymianie nie wypuszczaj technika, przy nim spróbuj się połączyć do sieci firmowej. Powinno zadziałać bez problemu, jak zadziała to w tedy wypuść technika 😉


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38522
  • 1385

Fubbox 3.0 VPN problem

Nie ma takich wymian na życzenie.

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 17
  • 4
  • 1

Fubbox 3.0 VPN problem

ok jest to jakaś opcja do tego FB ma usb z tyłu co mi pasuje akurat.

 

Co to jest "ONT"?


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 17
  • 4
  • 1

Fubbox 3.0 VPN problem

nawet jeśli usługa nie działa poprawnie, np VPN służbowy?