Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia

ROZWIĄZANE

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia

Mam to samo. Dramat.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 2
  • 0

Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia

Witam wszystkich, zgłaszam się z tym samym problemem. Prawdopodobnie w okolicach stycznia/lutego wyszedł nowy soft do flyboxa, który całkowicie popsuł możliwość współpracy z siecią Orange. Softy aktualizują się automatycznie... Ja reklamowałem swoje urządzenie, po miesiącu czekania na nowy sprzęt po 10 minutach już wiedziałem że na nowym jest to samo... Dlaczego piszę o współpracy z siecią Orange? Mam również kartę LTE od plusa, flybox z tą kartą pracuje bez zastrzeżeń, nie restartowałem urządzenia od co najmniej miesiąca. Wygląda na to, że Orange Polska sprzedaje urządzenie, które nie współpracuje z ich własnymi nadajnikami. Dzisiaj jadę złożyć reklamację z tytułu rękojmi, chociaż trochę mi szkoda urządzenia, gdyż z plusem działa dobrze.

Orange, wstyd, ciekawe jak mi tę reklamację rozstrzygną...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36170
  • 1366

Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia

A testowałes router w różnych lokalizacjach?

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 2
  • 0

Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia

Tak, testowałem na nadajniku odległym ode mnie o 30 km. Wymieniałem też kartę SIM. Przy reklamacji serwisant zlecając wymianę urządzenia na nowe musiał przecież potwierdzić usterkę...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36170
  • 1366

Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia

A testowałes w bliższej odległości od nadajnika?

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 2
  • 0

Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia

Testowałem w dwóch odległościach od nadajnika, u siebie w domu na dachu w odległości około 1,5 km oraz w Warszawie, w odległości około 500 metrów... Poziom sygnału jest na bardzo dobrym poziomie, RSRP około -85dB, SINR 10dB, prędkości jakie osiągałem w okresie mniejszego obciążenia sieci to 60Mbps download i 40 Mbps upload. Urządzenie ma funkcję automatycznego przełączania między sieciami 800 MHz, 2 i 3G, na dachu łączy się z 3G z dużym zapasem. Urządzenie z bardzo ograniczoną prędkością działa też w domu, co ciekawe łącząc się z LTE 800MHz działa dużo stabilniej niż na 3G mimo znacznie slabszego sygnału.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36170
  • 1366

Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia

Nie widzę tu póki co błędu w samym urządzeniu. Jest to urządzenie kategorii LTE 4. To bardzo słaby sprzęt w porównaniu np do smartfonów.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 2
  • 0

Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia

Żartujesz sobie? Jesteś serwisantem Orange? Urządzenie totalnie się zawiesza tracąc połączenie nie tylko w internetem, ale też z jednostką ODU, jedynym rozwiązaniem jest twardy restart całego urządzenia. Nie ma żadnego znaczenia której kategorii ono jest, problem nie polega na braku zasięgu, tylko na niestabilności sprzętowej!!! Przez pierwsze pół roku póki urządzenie działało na innym sofcie nie było problemów z niestabilnością, problemów z niestabilnością połączenia nie ma nawet (na karcie orange) model LTE kategorii 2 podłączany pod USB. Nadajniki Plusa są dokładnie w tym samym miejscu co Orange, a działa to perfekcyjnie. Zaraz jeszcze napiszesz, że zawieszanie jest jest cechą urządzenia, tak jak cechą słabszego samochodu jest to, że odpadają mu koła w trakcie jazdy...

 

Napiszę jeszcze raz: gdy przeniosę modem do domu, zasięg jest znacznie słabszy a zestaw działa znacznie stabilniej. Wrócę z modemem na dach, zasięg się znacznie poprawia, transfery również, przy czym po 2 próbach speedtest modem ODU traci połączenie z IDU i trzeba go twardo restartować... Wyższe obciążenie sprzętowe związane z wyższym transferem powoduje problem.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36170
  • 1366

Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia

A nadajnik plusa i Orange znajduje się w tym samym miejscu? Ma azymuty sektorów w tym samym kierunku?

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 2
  • 0

Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia

Tak, ale jakie to ma znaczenie? Na żadnym nadajniku, przy żadnym azymucie nie działa poprawnie. Uprzedzając dalsze pytania, jak podjadę pod stację bazową to też się będzie zacinać. Przy słabszym zasięgu działa stabilniej, kiedy jest mniejsze obciążenie sprzętowe.