- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia
Tak??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia
Automatyczne czy ręczne ??
A jakie uwierzytelnienie?
BRAK
CHAP
PAP
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia
Witam
Czy udało się rozwiązać problem? Ja się nacieszylem internetem nie cały miesiąc z fajna prędkością ok 40. Od początku listopada co 20 minut dioda na czerwono a nawet jak na fioletowo się świeci to często prędkość w kB. Play i Plus działa super. Płać i płacz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia
Nie udało się, Orange ma to gdzieś, nie potrafią przysłać człowieka na wieś aby sprawdził to po swojemu. DRAMAT i nigdy więcej Mobilnego internetu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia
Choćby dlatego, że płacę za sprzęt 25 zł miesięcznie i już nie mam pojęcia co może być nie tak. Jak to możliwe że rok czasu wszystko działa dobrze, nagle nie zmieniając nic sprzęt przestaje działać, zostaje wymieniony na nowy i dalej nie działa...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia
Ile kresek zasięgu masz u góry strony? Próbowałeś przetestować kartę SIM w innym urządzeniu, np. w telefonie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia
Próbowałem, karta jest bez zarzutu ponieważ cały czas mój stary telefon służy mi za router. Kabel miedzy antena a routerem
to jakies 4metry, zmieniałem różne ustawienia które były zaproponowane w tym temacie. Internet działa ale tylko przez pierwsze 10 15 minut, rekordem było jednorazowo jakieś 5 godzin.