Dot. [FUT] Mój Funbox
31-07-2016 19:14
Aplikacja przetestowana nie znalazła problemu na moim łączu Funbox 2.0 tak samo, jak technicy z centrali, którzy byli i widzieli nagrane filmy ponad 5 miesięcy i gdzie, zrywało połączenie w czasie ich wizyty tez powiedzieli, że, nie widza problemu ping od 100 3000 Ms na polskich serwerach. Po wizycie techników z Orange problem został rozwiązany w 2 godziny.
31-07-2016 19:14
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Dot. [FUT] Mój Funbox
31-07-2016 19:56
Aplikacja testuje tylko ustawienia routere plus sieć lokalna wiec z definicji nic nie mogla znalezc. Dopiero pózniej będziemy dodawać funkcje zwiazane z testami z urządzeniami centrali.
vdsl2 napisał(-a):Aplikacja przetestowana nie znalazła problemu na moim łączu Funbox 2.0 tak samo, jak technicy z centrali, którzy byli i widzieli nagrane filmy ponad 5 miesięcy i gdzie, zrywało połączenie w czasie ich wizyty tez powiedzieli, że, nie widza problemu ping od 100 3000 Ms na polskich serwerach. Po wizycie techników z Orange problem został rozwiązany w 2 godziny.
| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |
31-07-2016 19:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Dot. [FUT] Mój Funbox
31-07-2016 19:57
Dlaczego? Nie za bardzo rozumiem. Mozesz rozwinąć?
vdsl2 napisał(-a):Lepiej, gdy była na komputer wtedy diagnoza będzie lepsza i wiarygodna.
| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |
31-07-2016 19:57
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Dot. [FUT] Mój Funbox
31-07-2016 20:15
Remi napisał(-a):Dlaczego? Nie za bardzo rozumiem. Mozesz rozwinąć?
vdsl2 napisał(-a):Lepiej, gdy była na komputer wtedy diagnoza będzie lepsza i wiarygodna.
Taka aplikacja jest we Francji już od dawna na Windows.
31-07-2016 20:15
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Dot. [FUT] Mój Funbox
01-08-2016 09:00
wygaszacz na komorce? z reguły to hibernuje chyba wiekszosc akcji w tle...
01-08-2016 09:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Dot. [FUT] Mój Funbox
01-08-2016 11:21
apka na PCta będzie pomocna tylko wtedy, gdy mamy działający internet apka na smartphone czy tableta to zupełnie inny poziom diagnostyki, a do tego jaki wygodny heh
01-08-2016 11:21
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Dot. [FUT] Mój Funbox
01-08-2016 16:23
Witam,
Czy ta aplikacja umożliwia zmianę zablokowanych przez Państwa opcji w samym routerze? Czy to w zasadzie nowy frontend dla strony konfiguracyjnej routera?
01-08-2016 16:23
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Dot. [FUT] Mój Funbox
01-08-2016 17:14
@ingaDe Otwórz Apkę Moje pliki, puść kopiowanie dużego pliku i wygaś telefon. Plik i tak się skopiuje, nawet jak odpalisz inną apkę. Android to przecież linux. Nie mogę uwierzyć, że nie da się zrobić aby Mój Funbox nie zwieszał się np. w czasie wymuszenia restartu routera....
01-08-2016 17:14
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Dot. [FUT] Mój Funbox
01-08-2016 17:22
Wgrałęm na próbę tą aplikację, na telewizja nie mam tej zielonej ikonki
01-08-2016 17:22
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś