Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Konfiguracja FunBoxa 2 z aplikacją

ROZWIĄZANE
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Konfiguracja FunBoxa 2 z aplikacją

Nie wiem dlaczego tak się dzieje obecnie, ale w fazie testowania aplikacji chociaż działało wszystko. Można było dobrać kanał i router był wykrywany. Teraz mogę bez końca wpisywać ręcznie klucz WPA, czy skanować kod i kompletna lipa.

Screenshot_20180429-123136.jpgScreenshot_20180429-123333.jpgScreenshot_20180429-123450.jpgScreenshot_20180429-123506.jpg

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Konfiguracja FunBoxa 2 z aplikacją

@Konto usunięteTylko widać że polaczenie jest z FB przez telefon tak jak napisał @Misiek62 restart routera ale tez można i telefon zrestartować.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 4047
  • 6921
  • 143

Konfiguracja FunBoxa 2 z aplikacją

@Konto usunięte  może zresetuj Funboxa

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Konfiguracja FunBoxa 2 z aplikacją

@Konto usunięteTylko widać że polaczenie jest z FB przez telefon tak jak napisał @Misiek62 restart routera ale tez można i telefon zrestartować.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 4047
  • 6921
  • 143

Konfiguracja FunBoxa 2 z aplikacją

@Konto usunięte kolejną opcją jest przeinstalowanie apki w telefonie do zarządzania Funboxem.

Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 71
  • 53
  • 0

Konfiguracja FunBoxa 2 z aplikacją

Dlaczego upierasz się na korzystanie z aplikacji? Skoro aplikacja nie działa, to połącz się z FunBoksem ręcznie (wybierz sieć WiFi w ustawieniach) a następnie wpisz w przeglądarkę adres https://192.168.1.1 i skonfiguruj urządzenie przez interfejs webowy.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Konfiguracja FunBoxa 2 z aplikacją

Dzięki chłopaki za rady. Do tej pory, restart telefonu do ustawień fabrycznych wyeliminował wszystkie problemy. Restarty FB były wymuszane z powodu niezależnego ode mnie, czyli z braku połączenia z internetem i naturalnym była podpowiedź po diagnostyce, że z 192.168.1.1 muszę wykonać, co należy. Jedyna rzecz w FB mnie intryguje, czemu wyłącznik WPS i kod QR nie puszczają do poprawnej konfiguracji ze smartfonem. Przez WiFi dokonuję aktualizacji i jak coś szwankuje, to jest z tym problem. Aplikacja Google Play kręci się i nie może zaskoczyć.

Mam czas, więc się pomęczę ponownie z testowaniem Waszych sugestiiEmotikon: Szczęśliwy 

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Konfiguracja FunBoxa 2 z aplikacją

@Konto usunięteJak było widać że była załączona aplikacja CCleaner być może ona powodowała ten problem. 

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Konfiguracja FunBoxa 2 z aplikacją

@Konto usunięte, @frodo i @Misiek62, do północy walczyłem z problemami. Najpierw w ustawieniach konfiguracyjnych routera odciąłem dostęp do WiFi wyrzuciłem intruza (jakiś obcy PC), sprawdziłem aktualizację i wykonałem restart. Następnie wziąłem na tapetę smartfona do ustawień fabrycznych. Krok, po kroku i jak przy dwóch poprzednich hard resetach, ustawiałem wszystko, by nic mi nie umknęło uwadze. Jedyne, może nawet subiektywne odczucie pojawiło się po zainstalowaniu wszystkiego ze softu Orange.

 Ewidentnie gdzieś jest problem na styku sklep Google Play z aplikacjami operatora i samym routerem. Miałem na podglądzie zarówno stronę konfiguracyjną modemu i działanie samej aplikacji FB. Coś się, że tak powiem, pluło i gryzło na samym początku parowania. To mam już za sobą, ale Darmowe Orange WiFi na tym straciło, bo jak przed restartem hulało, tak po zaktualizowaniu wszystkich aplikacji, nie ma połączenia z nim. Kij mu w oko, natomiast aplikacja MO jak sypała błędami, tak sypie nadal.

Screenshot_20180429-222723.jpgScreenshot_20180429-223028.jpgScreenshot_20180429-231820.jpgScreenshot_20180429-231457.jpgScreenshot_20180429-220325.jpg