Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dysk zewnętrzny podłączony pod FunBox 3.0

ROZWIĄZANE

Poziom 14, Recenzent
  • 20
  • 23
  • 0

Dysk zewnętrzny podłączony pod FunBox 3.0

Podłączyłem dysk przenośny pod Funbox'a 3.0. Na start wszystko pięknie wyglądało, dysk był widoczny przez dekoder Samsung ICU100 (Menu -> Moje multimedia -> Funbox 3.0 -> Muzyka/Wideo/Zdjęcia) i komputer domowy. Jednak przy kolejnych wejściach w "Menu -> Moje multimedia" już FunBox'a nie widać.

Czasami pomaga wykonanie takiej akcji:

 - logowanie na FunBox'a (192.168.1.1)

 - wejście w "Moja sieć"

 - przeklikanie się przez "dysk przenośny"

 

czasami nie pomaga i dodatkowo trzeba wykonać restart dekodera (niebieski-żółty-niebieski -> Uruchom ponownie).

 

Na komputerze domowym FunBox też czasami nie jest widoczny pod zasobem "Sieć" i trzeba się "przeklikać" przez "dysk przenośny" po zalogowaniu do FunBox'a.

 

Trochę to upierdliwe.....

Ktoś, coś, kiedyś ? ...... Ewentualnie nikt, nic, nigdy ? 🙂

 

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Dysk zewnętrzny podłączony pod FunBox 3.0

@Gino17mKup sobie porządny router i problem znikną nie wymagaj od Orange dobrego sprzętu. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6
Anonim

Nie dotyczy

Dysk zewnętrzny podłączony pod FunBox 3.0

@Gino17mKup sobie porządny router i problem znikną nie wymagaj od Orange dobrego sprzętu. 

Anonim

Nie dotyczy

Dysk zewnętrzny podłączony pod FunBox 3.0

@Gino17m, może tutaj coś > kliknij w dla Ciebie

Anonim

Nie dotyczy

Dysk zewnętrzny podłączony pod FunBox 3.0

@AnonimTo nie wina dekodera tylko FB 3.0 a doklanie całego sprzętu Orange dlaczego ja mam dostęp 24H  Netgear r7800 z każdego miejsca świata.  


Poziom 14, Recenzent
  • 20
  • 23
  • 0

Dysk zewnętrzny podłączony pod FunBox 3.0

Płacę to wymagam !....No tak, za FunBox'a niby nie płacę :D....ajajaj #@^#%&$* 😉


Poziom 14, Recenzent
  • 20
  • 23
  • 0

Dysk zewnętrzny podłączony pod FunBox 3.0

@Anonim Te wskazane porady to "Uruchom ponownie....." a na to jak już pisałem sam wpadłem 😄

Anonim

Nie dotyczy

Dysk zewnętrzny podłączony pod FunBox 3.0

@Gino17mPłacisz za dostęp do Internetu a nie zaawansowanych funkcji sprzętu.