Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dysk zewnętrzny nie działa


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 24
  • 0

Dysk zewnętrzny nie działa

Witajcie.

 

Odkąd posiadam Orange TV mam problem z podłączeniem dysku zewnętrznego.

Miałem swój dysk lecz nie wiem czy do końca jego parametry były OK dla dekodera.

Zakupiłem więc nowy wg. wytycznych Technika z infolinii. Dalej nic. Wymienili mi już z 3 dekodery i nic. Mam oczywiście dekoder Samsunga. Na pulpicie nagrywania mam tylko możliwość nagrywania do chmury.

Po licznych resetach itp. nic się nie zmieniło. Nowy dysk działa na PC.

Po podłączeniu dysku do dekodera, dekoder go znajduje. Kiedy przejdę jednak w Menu na nagrywanie to nie ma nigdzie wzmianki o dysku twardym...

Proszę o pomoc w temacie 🙂 

21 ODPOW. 21

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19515
  • 56458
  • 767

Dysk zewnętrzny nie działa

@Spunkj po podłączeniu dysku do dekodera, dysk został sformatowany?


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1750
  • 7606
  • 61

Dysk zewnętrzny nie działa

Zapoznaj się z tym wątkiem.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 24
  • 0

Dysk zewnętrzny nie działa

Nie było takiej informacji 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2107
  • 5923
  • 197

Dysk zewnętrzny nie działa

A jak wejdziesz w Multinagrywarka i zmien miejsce nagrywania.

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14152
  • 58201
  • 705

Dysk zewnętrzny nie działa

@Spunkj  włączasz do USB z tyłu dekodera? Próbowałeś z innym dyskiem? Dysk jest USB3.0? Jakiej pojemności? Podaj jego dane 


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 24
  • 0

Dysk zewnętrzny nie działa

Nie ma takiej możliwości. Nawet Technik chmurę mi dezaktywował. 


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 24
  • 0

Dysk zewnętrzny nie działa

Tak. Podłączony od tyłu.

Dysk Natec 

500GB

USB 3.0

 

Próbowałem kiedyś z innym dyskiem ale nie wiem czy był ok

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14152
  • 58201
  • 705

Dysk zewnętrzny nie działa

@Spunkj  faktycznie wygląda na prawidłowo kupiony. Jednak skoro  na 3 kolejnych dekoderach ma problem, to podejrzewam niekompatybilność softu od dysku z dekoderem. Jedno co mi przychodzi do głowy to weryfikacja w salonie. Nie wiem w jakim mieście mieszkasz, ale jakbyś zerknął na tej stronie na dole na czarnym polu jest link do  " znajdź salon" .

Zadzwoń i zapytaj czy mają działająca usługę pokazową  i umów się na testy

 


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 24
  • 0

Dysk zewnętrzny nie działa

Tak. Dziś byłem w salonie. Jutro podjadę sprawdzić mój dysk na ich sprzęcie