- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dysk zewnętrzny nie działa
Witajcie.
Odkąd posiadam Orange TV mam problem z podłączeniem dysku zewnętrznego.
Miałem swój dysk lecz nie wiem czy do końca jego parametry były OK dla dekodera.
Zakupiłem więc nowy wg. wytycznych Technika z infolinii. Dalej nic. Wymienili mi już z 3 dekodery i nic. Mam oczywiście dekoder Samsunga. Na pulpicie nagrywania mam tylko możliwość nagrywania do chmury.
Po licznych resetach itp. nic się nie zmieniło. Nowy dysk działa na PC.
Po podłączeniu dysku do dekodera, dekoder go znajduje. Kiedy przejdę jednak w Menu na nagrywanie to nie ma nigdzie wzmianki o dysku twardym...
Proszę o pomoc w temacie 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dysk zewnętrzny nie działa
@Spunkj po podłączeniu dysku do dekodera, dysk został sformatowany?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dysk zewnętrzny nie działa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dysk zewnętrzny nie działa
@Spunkj włączasz do USB z tyłu dekodera? Próbowałeś z innym dyskiem? Dysk jest USB3.0? Jakiej pojemności? Podaj jego dane
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dysk zewnętrzny nie działa
Nie ma takiej możliwości. Nawet Technik chmurę mi dezaktywował.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dysk zewnętrzny nie działa
Tak. Podłączony od tyłu.
Dysk Natec
500GB
USB 3.0
Próbowałem kiedyś z innym dyskiem ale nie wiem czy był ok
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dysk zewnętrzny nie działa
@Spunkj faktycznie wygląda na prawidłowo kupiony. Jednak skoro na 3 kolejnych dekoderach ma problem, to podejrzewam niekompatybilność softu od dysku z dekoderem. Jedno co mi przychodzi do głowy to weryfikacja w salonie. Nie wiem w jakim mieście mieszkasz, ale jakbyś zerknął na tej stronie na dole na czarnym polu jest link do " znajdź salon" .
Zadzwoń i zapytaj czy mają działająca usługę pokazową i umów się na testy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dysk zewnętrzny nie działa
Tak. Dziś byłem w salonie. Jutro podjadę sprawdzić mój dysk na ich sprzęcie
- « Poprzedni
- Następny »