Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak zdalnego dostępu do rutera Funbox 3


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 43
  • 0

Brak zdalnego dostepu do rutera fanbox 3

Witam

Kolejny dzień zmagań z VPN WG 😞

A więc tak:

- w FB3 uruchomiona usługa DDNS od No-IP

- TP-Link dodany do DMZ w FB3

- Port - 51820 - przekierowany FB3 

- publiczny adres FB3 dodany do konfiguracji klienta WG w TP-link.

Po aktywacji WG na PC, tak wyglądają logi:

Połączenie z internetem jest cały czas i jest przepływ danych wysłanych i odebranych. Jak sprawdzić czy ten tunel działa ? Próbowałem sprawdzać mój IP który powinien się zmienić ale wyświetlany jest prawidłowy z nazwą dostawcy netu.

 


20240809_192731.jpg20240809_192948.jpg

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2154
  • 10296
  • 86

Brak zdalnego dostepu do rutera fanbox 3

@Mirek-L Jeżeli dodajesz urządzenie do DMZ to nie ma potrzeby dodatkowego przekierowywania portów na nie (to urządzenie z DMZ). Nie wiem dlaczego wpisałeś w „Dozwolone IP” adres publiczny FB3. Wydaje mi się, że tam powinno być 0.0.0.0 aby klient mógł się połączyć posiadając dowolny adres IP.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 43
  • 0

Brak zdalnego dostepu do rutera fanbox 3

To proszę powiedz, gdzie wpisać adres publiczny FB3 ?


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2154
  • 10296
  • 86

Brak zdalnego dostepu do rutera fanbox 3

@Mirek-L Napisałem wcześniej, że chodzi o konfigurację klienta. Dokładnie o wpisanie zarejestrowanej w NoIP domeny do konfiguracji na komputerze lub telefonie.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 43
  • 0

Brak zdalnego dostepu do rutera fanbox 3

Tak wiem, pisałeś już o tym ale Twoje podpowiedzi ( dziękuję za Twój czas) są dla osoby, która jest w miarę biegła w temacie, a ja jestem zielony  😞 Bardzo proszę o "łopatologiczne" przedstawienie co i gdzie wpisać.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2154
  • 10296
  • 86

Brak zdalnego dostepu do rutera fanbox 3

@Mirek-L https://www.tp-link.com/pl/support/faq/3989/ Należy w konfiguracji zmienić adres w polu endpoint na nazwa_domeny_ddns:51280


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 43
  • 0

Brak zdalnego dostepu do rutera fanbox 3

Witam

Wszystko ustawione według Twoich wskazówek, po uruchomieniu klienta na PC, internet się wyłącza. Co dalej jest nie tak ?


20240811_195750.jpg

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6198
  • 25285
  • 211

Brak zdalnego dostepu do rutera fanbox 3

@Mirek-L 

Co dokładnie rozumiesz przez internet się wyłącza?

Komunikacja widać jest, więc serwer działa. Dalej to już wszystko zależy od tego jak chcesz z VPN korzystać. Chyba że chodzi ci o to, że połączenie VPN jest zrywane?


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 43
  • 0

Brak zdalnego dostepu do rutera fanbox 3

Tak, połączenie jest zrywane, nie mogę otworzyć żądnej strony, a w dolnym prawym rogu ekranu jest napis: brak dostępu do internetu. Po zdezaktywowaniu klienta, wszystko wraca do normy.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2154
  • 10296
  • 86

Brak zdalnego dostepu do rutera fanbox 3

@Mirek-L Sprawdź dziennik (log) WG na TP-Linku. Oczywiście łączysz się z komputera z sieci zewnętrznej, typu hotspot z telefonu?