- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zdalnego dostepu do rutera fanbox 3
Witam
Kolejny dzień zmagań z VPN WG 😞
A więc tak:
- w FB3 uruchomiona usługa DDNS od No-IP
- TP-Link dodany do DMZ w FB3
- Port - 51820 - przekierowany FB3
- publiczny adres FB3 dodany do konfiguracji klienta WG w TP-link.
Po aktywacji WG na PC, tak wyglądają logi:
Połączenie z internetem jest cały czas i jest przepływ danych wysłanych i odebranych. Jak sprawdzić czy ten tunel działa ? Próbowałem sprawdzać mój IP który powinien się zmienić ale wyświetlany jest prawidłowy z nazwą dostawcy netu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zdalnego dostepu do rutera fanbox 3
@Mirek-L Jeżeli dodajesz urządzenie do DMZ to nie ma potrzeby dodatkowego przekierowywania portów na nie (to urządzenie z DMZ). Nie wiem dlaczego wpisałeś w „Dozwolone IP” adres publiczny FB3. Wydaje mi się, że tam powinno być 0.0.0.0 aby klient mógł się połączyć posiadając dowolny adres IP.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zdalnego dostepu do rutera fanbox 3
To proszę powiedz, gdzie wpisać adres publiczny FB3 ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zdalnego dostepu do rutera fanbox 3
@Mirek-L Napisałem wcześniej, że chodzi o konfigurację klienta. Dokładnie o wpisanie zarejestrowanej w NoIP domeny do konfiguracji na komputerze lub telefonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zdalnego dostepu do rutera fanbox 3
Tak wiem, pisałeś już o tym ale Twoje podpowiedzi ( dziękuję za Twój czas) są dla osoby, która jest w miarę biegła w temacie, a ja jestem zielony 😞 Bardzo proszę o "łopatologiczne" przedstawienie co i gdzie wpisać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zdalnego dostepu do rutera fanbox 3
@Mirek-L https://www.tp-link.com/pl/support/faq/3989/ Należy w konfiguracji zmienić adres w polu endpoint na nazwa_domeny_ddns:51280
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zdalnego dostepu do rutera fanbox 3
Witam
Wszystko ustawione według Twoich wskazówek, po uruchomieniu klienta na PC, internet się wyłącza. Co dalej jest nie tak ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zdalnego dostepu do rutera fanbox 3
Co dokładnie rozumiesz przez internet się wyłącza?
Komunikacja widać jest, więc serwer działa. Dalej to już wszystko zależy od tego jak chcesz z VPN korzystać. Chyba że chodzi ci o to, że połączenie VPN jest zrywane?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zdalnego dostepu do rutera fanbox 3
Tak, połączenie jest zrywane, nie mogę otworzyć żądnej strony, a w dolnym prawym rogu ekranu jest napis: brak dostępu do internetu. Po zdezaktywowaniu klienta, wszystko wraca do normy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zdalnego dostepu do rutera fanbox 3
@Mirek-L Sprawdź dziennik (log) WG na TP-Linku. Oczywiście łączysz się z komputera z sieci zewnętrznej, typu hotspot z telefonu?