- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po przejęciu przez Orange wcześniejszego dostawcy światłowodu i zmianie modemu na funbox 3.0 mam problem z łączeniem przez WiFi z tv i z dekoderem. Na początku wszystko sprawnie działo, problem pojawił się po niezaplanowanej przerwie w dostawie prądu. Przy poprzednim dostawcy przy częstych awariach w dostawie prądu nie było takich problemów. Światłowód po kablu działa (mam 2 access point), wszystkie sprzęty w domu łączą się za pomocą wifi z tplink i działają bez zastrzeżeń. Problem pojawia się przy łączeniu modemu za pomocą wifi TV samsung i dekodera IWU 200. Przy połączeniu tv za pomocą hotspota z telefonu wszystko działa, przy połączeniu z modemem łączy się z siecią lokalną, ale nie ma internetu dekoder wymieniony na nowy nadal nie łączy się przez wifi. Modem zrestartowany kilkukrotnie, przywrócono ustawienia fabryczne. W TV tez przywrócono ustawienia fabryczne. Rozdzielenie pasm 2,4 i 5 GHz też nie pomogło. W czym może tkwić problem? Co robię źle?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Kururek to dziwne, że dekoder nie ma połączenia z modemem. Wyłącz na testy wszystko prócz modemu i dekodera i wtedy spróbuj ponownie sparować urządzenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia wifi z tv i dekoderem
@Kururek dekoder i TV łączysz po wifi bezpośrednio do modemu czy przez AP?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia wifi z tv i dekoderem
@agat13 Bezpośrednio do modemu. Próbowałam połączyć TV z AP, ale połączenie nieudane
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia wifi z tv i dekoderem
@Kurureknapisał(-a)@agat13 Bezpośrednio do modemu. Próbowałam połączyć TV z AP, ale połączenie nieudane
Te Punkty dostępu AP Klient muszą być źle ustawione, lub tV, dekoder trzeba kablem spiąć lub do Wi-Fi FunBox, inna sprawa, to rozdzielanie pasm, możesz to robić w AP Klient, w FunBox nie, jak dekoder masz.
Tak na koniec niewiele danych dałeś na konkretną pomoc, zgadywać w ciemno nie lubię.
Jakieś zrzuty z konfiguracji sprzętu wypadało by dać 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia wifi z tv i dekoderem
Pytasz co robisz źle, ale nawet nie opisałeś co robisz, jaką masz konfigurację sprzętów i co to za sprzęty są. To właśnie robisz źle.
Dobrze to było by połączyć dekoder z ruterem kablem eternetowym. Kilka różnych AP blisko siebie to przepis na kłopoty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia wifi z tv i dekoderem
Niestety dekodera i modemu nie mogę spiąć kablem, dość spora odległość między jednym urządzeniem a drugim. Przy instalacji przez technika Orange wifi działało, wiec odległość nie powinna być problemem. W załącznikach ustawienia funboxa 3.0 i AP tplink TL-WA801ND. Proszę o informację czy podane dane są wystarczające?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Kururek to dziwne, że dekoder nie ma połączenia z modemem. Wyłącz na testy wszystko prócz modemu i dekodera i wtedy spróbuj ponownie sparować urządzenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia wifi z tv i dekoderem
@agat13 wszystko zaczęło działać 😅. Dziękuję. Modem połączony z dekoderem, tv połączony z modemem. Czyli problem tkwi w konfiguracji AP? Co i jak zrobić żeby AP nie zakłócały działania modemu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia wifi z tv i dekoderem
@Kururek zmień kanał Wi-Fi w AP, Bo pewnie taki sam jak w FunBox masz 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia wifi z tv i dekoderem
Bardzo wszystkim dziękuję za pomoc.
Wszystko działa 😀. Kluczem okazało się wyłączenie AP, sparowanie modemu i dekodera, potem zmiana kanałów w AP
jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam