18-04-2017
22:12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-04-2017
22:12
Brak internetu - wyłączenie częstotliwości
Czy jest możliwe uzyskanie dostępu do internetu, gdy "ORANGE" wyłączy daną częstotliwość? Nie mam możliwości skorzystania z internetu na kabel, a freedom to jedyna opcja, która umożliwiała mi korzystanie z internetu.
Etykiety:
2 ODPOW. 2
18-04-2017
22:15
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-04-2017
22:15
Brak internetu - wyłączenie częstotliwości
Skontaktuj się z infolinią 510100100 lub z salonem i sprawdź jakie masz możliwe opcje.
Ew. możesz sobie zamówić nową umowę na internet mobilny przez stronę www.
19-04-2017
13:26
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-04-2017
13:26
Brak internetu - wyłączenie częstotliwości
Jesteś pewny że nigdzie w pobliżu Orange nie postawił nowego masztu?. Wejdź na https://www.orange.pl/view/mapazasiegu lub tak jak pisze @Piotrekk85 zadzwoń do BOK.