Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

usługa "Numer bez limitu" -> Błąd Bad request


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 8
  • 0

usługa "Numer bez limitu" -> Błąd Bad request

Chcę włączyć usługę "Numer bez limitu". Doładowałem konto za piątaka, doładowanie doszło. Klikam "Włącz usługę" i wyskakuje "Błąd Bad request". I o co chodzi? Trochę słabo macie błędy oprogramowane. Co ma mówić użytkownikowi taki komunikat?

 

 

10 ODPOW. 10

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

usługa "Numer bez limitu" -> Błąd Bad request

Cześć,

 

Wychodzi na to, że nasz dział IT popełnił błąd, za co przepraszamy - nie ma nigdzie opcji wpisania numeru, który ma być aktywny, więc i włączenie usługi nie jest możliwe.

Skontaktuj się z nami na czacie - po zalogowaniu się na dole będzie opcja Kontakt, rozwiń ja i wybierz połączenie z działem na kartę. Doradca będzie mógł włączyć usługę w Twoim imieniu. napisz od razu o tym błedzie, a dodamy zgłoszenie techniczne.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3333
  • 8020
  • 150

usługa "Numer bez limitu" -> Błąd Bad request

Nowy numer (starter) ??

Usługa jest przeznaczona dla Abonentów o stażu w ofercie Orange na kartę powyżej 33 dni.

 

Usługę można aktywować wysyłając SMS pod bezpłatny numer 100 wpisując w treści wybrany numer telefonu komórkowego.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32791
  • 38952
  • 1390

usługa "Numer bez limitu" -> Błąd Bad request

Sam mam ten błąd na kilku numerach.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 8
  • 0

usługa "Numer bez limitu" -> Błąd Bad request


@Ronnapisał(-a)

Nowy numer (starter) ??

Usługa jest przeznaczona dla Abonentów o stażu w ofercie Orange na kartę powyżej 33 dni.

 

Usługę można aktywować wysyłając SMS pod bezpłatny numer 100 wpisując w treści wybrany numer telefonu komórkowego.


Nie. Numer był przeniesiony z innej sieci - leżał od tamtej pory nieużywany z 0zł na koncie, ale na tyle długo, że już dawno włączyłem Skarbonkę i nawet Rok ważności konta. Teraz oddałem go pewnej starszej osobie, która używa go sezonowo głównie do odbierania. Doładowałem, chciałem włączyć "Numer bez limitu" i lipa.

 

Z SMS-em nie wyjdzie, bo ta osoba nie wyśle SMS-a, a mam tam trochę kilometrów 😕


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32791
  • 38952
  • 1390

usługa "Numer bez limitu" -> Błąd Bad request

Spróbuj jutro w dzień napisać na czacie do doradcy - on zgłosi błąd i może włączyć usługę.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 8
  • 0

usługa "Numer bez limitu" -> Błąd Bad request

Ok, tak zrobię.

 

PS Szkoda, że pracownicy którzy tu się wypowiadają, nie mogą sami zgłosić czegoś takiego. Myślałem, że łapią za to jakieś punkty. Bo dla mnie, to jest tracenie czasu na szukanie jak i gdzie się kontaktować z obsługą.

 

PS2 Myślałem, że ktokolwiek testuje interfejs przed oddaniem do użytku. Wystarczyłby średnio rozgarnięty gimnazjalista żeby to przeklikać.


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

usługa "Numer bez limitu" -> Błąd Bad request


@patisoniarznapisał(-a)

Ok, tak zrobię.

 

PS Szkoda, że pracownicy którzy tu się wypowiadają, nie mogą sami zgłosić czegoś takiego. Myślałem, że łapią za to jakieś punkty. Bo dla mnie, to jest tracenie czasu na szukanie jak i gdzie się kontaktować z obsługą.


Jeśli nie mamy dostępu do Twojego numeru, to nasze pole manewru jest dość ograniczone. Dla Twojego bezpieczeństwa, nie możesz nam podać numeru na forum.

 

Jeśli problem występowałby tylko na Twoim numerze, to wtedy, aby dodać zgłoszenie techniczne, potrzebujemy Twojej zgody - stąd konieczność wejścia na czata.

Tak się jednak złożyło, że przeczytałem Twojego posta będąc w pracy, więc od razu sprawdziłem na swoich numerach i poprosiłem o sprawdzenie innych pracowników, którzy mają też numery na kartę - problem jest ogólny, więc przekazaliśmy to do weryfikacji i naprawienia. Dziękujemy za sygnał.

Numer bez limitu włączysz SMS-em pod numer 100. W tresci wpisz tylko numer (Np. 510100100), na który połączenia mają być bezpłatne, lub wejdź na czata, abyśmy Ci włączyli usługę.
Kontakt w sprawie zgłoszenia w tym wypadku, nie będzie jednak konieczny, gdyż już to zgłosiłem 🙂


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 8
  • 0

usługa "Numer bez limitu" -> Błąd Bad request

Ok. Ja miałem na myśli zgłoszenie błędu, a Ty zgłoszenie włączenia usługi. Skoro błędy sami zgłaszacie na podstawie tego, co ludzie piszą na forum, to dobrze.

 

A teraz uwaga. Pani na czacie stwierdziła, cytuję:

 

Numer bez limitu nie chce się włączyć, ponieważ na koncie jest włączona usługa "konto ważne rok"

 

Tymczasem w opisie usługi wyraźnie jest napisane:

 

Jeśli masz włączoną usługę Konto Ważne Rok, to po aktywacji usługi Numer Bez Limitu nastąpi jej automatyczna dezaktywacja.

 

Czyli macie nieporządek.

 

A teraz jeszcze ciekawsza rzecz. Pani poprosiła mnie w celu weryfikacji o numer PUK lub 3 ostatnie cyfry PESEL-u. Oczywiście, że nie znam PESELu mojej ciotki, a PUK leży gdzieś w domu. Co wystarczyło zrobić?

 

Zlecenia -> Przenosiłeś numer? -> Pokaż zgłoszenia -> Przeniesienie usług do Orange -> Zobacz szczegóły

 

I jest już PESEL. To ma być bezpieczeństwo???

 

Macie bezmyślne kierownictwo, że nie każą Wam tego testować. Jedna prosta usługa i kilka błędów w tym błąd bezpieczeństwa. Pierdzielę, wyślę to na Niebezpiecznik.pl.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3333
  • 8020
  • 150

usługa "Numer bez limitu" -> Błąd Bad request


@patisoniarznapisał(-a)

Zlecenia -> Przenosiłeś numer? -> Pokaż zgłoszenia -> Przeniesienie usług do Orange -> Zobacz szczegóły

 

I jest już PESEL. To ma być bezpieczeństwo???

I gdzie tu niebezpieczeństwo ??