10-12-2017
20:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-12-2017
20:51
różnica w informacjach o usługach w serwisie WWW & aplikacja Mój Orange
W ramach informacji o usługach dostępnej w Nowym Mój Orange (serwis WWW) , na jednym z używanych numerów, widnieje m.in. Spotify Premium jako usługa włączona, natomiast w aplikacji Mój Orange jej brak... zarówno w zakładce "włączone" jak i "do włączenia". Przy okazji oczekiwałbym informacji czy usługi, które mam, są usługami na stałe za 0,00 zł/mc, czy może zwolnione z opłaty jedynie w okresie promocyjnym. Jeśli zaś jakaś usługa jest zwolniona, to wskazania ile jeszcze ten okres zwolnienia będzie trwał.
Etykiety:
3 ODPOW. 3
10-12-2017
20:57
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-12-2017
20:57
różnica w informacjach o usługach w serwisie WWW & aplikacja Mój Orange
Może jako pomysł warto to zgłosić?
10-12-2017
20:57
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-12-2017
20:57
różnica w informacjach o usługach w serwisie WWW & aplikacja Mój Orange
@Misiek62, wal śmiało z pomysłem
10-12-2017
20:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-12-2017
20:58
różnica w informacjach o usługach w serwisie WWW & aplikacja Mój Orange
Skoro mnie namawiacie 😉 @Piotrekk85; @Anonim - pomysł już jest. Nawet dwa - drugi dotyczący informacji o okresie promocyjnego zwolnienia z opłat.